پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+11 امتیاز
421 بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (1.8k امتیاز)
بازنگری شد توسط
به روز رسانی در دوشنبه سی ام  تیر سال ۹۹:

متن زیر بیش از دو سال پیش نوشته شده. بعد از این زلزله بلاهای زیاد دیگری کشور ما رو گرفت. آیا برنانه ریزی بهتری انجام شد؟ آیا افرادی که حقوق میگیرند که برنامه ریزی های صحیح انجام دهند کاری کردند؟ 

امید ما این هست که  شما هموطنانی که به این سایت سر میزنید و در پست های مسوولیتی هستید یاد آور خودتان و همکارانتان شوید که: " ما در مقابل شغلی که قبول میکنیم مسوول هستیم!! مردم پول مالیات به ما میدهند که برای آنها برنامه ریزی درست انجام دهیم ". 

اصل مطلب که در بیست و سه آبان نود و شش نوشته شد: 

........

دوستان و همراهان گرامی

از صمیم قلب تسلیت می گیم به بازماندگان زلزله اخیر. حقیقتا چند روزی درگیر بودیم که آیا چیزی در سایت بنویسیم یا ننویسیم. خیلی سخته. خیلی سخته که کافی بود عده ای مسوولیت خود را درست انجام می دادند ، عزیزی، کودک معصومی به خاک سپرده نمی شد.

اندوه فراوان ناشی از عدم برنامه ریزی های صحیح در طی سالهای سال بر دوش تک تک ماها سنگینی می کنه. همین چند ماه پیش ماجرای ساختمان پلاسکو. همین سالهای قبلش ماجرای زلزله بم. زلزله رودبار و منجیل ده ها سال قبل،  سالها می گذرد و همچنان ما در جای اول هستیم. افرادی که حقوق می گیرند تا مجری قوانینی باشند که برای حفظ جان هموطنان ما وضع شده است ، همکاری نمی کنند. چگونه سر به بالش می گذارند؟

تنها چیزی که در این جامعه مملو از بی توجهی ها، و بی مسوولیت ها دل ما رو گرم میکنه در کنار شما بودن هست. شما که برایتان کمک به هموطن نیاز است ، نه منت گزاشتن.

همه ما اینجا جمع شده ایم تا به هموطنان کمک کنیم. البته در حیطه آموزش زبان ، بدون دریافت حقوق.  ولی ای کاش افرادی که حقوق می گیرند تا مسوولیتی را بپذیرند ولی از آن شانه خاله میکنند روزی به خود آیند.

از شما سپاسگزاریم که فرهنگ کمک به هموطنان را زنده نگه میدارید . شما  و امثال شما امید این مردم خوب هستید
توسط (304k امتیاز)
+5
با سلام و تسلیت متقابل بابت این حادثه غمبار ملی خدمت شما مدیران محترم سایت ، بنده نیز بعنوان عضوی کوچک از خانواده بیش از ۶ هزار نفری چی می گن، از شما بخاطر این ابراز همدردی تان و همچنین زحماتی که بابت سرپا نگهداشتن این انجمن سالم و صمیمی متحمل می شوید تشکر می نمایم. ان شاا.‌‌.. خداوند بزرگ به همه بازماندگان این حادثه صبر جزیل عنایت فرماید و شرایط و وضعیت اسکان و غیره آنها هرچه زودتر سر و سامان یابد.
توسط (8.2k امتیاز)
+3

Words cannot describe this disaster! Our people have been suffering from lack of management for years :(

توسط (1.8k امتیاز)
+1
سلام و تشکر از شما دوستان گرامی جناب بزرگمهر و جناب آرمین.

خبرها رو همگی دنبال کردید در این مدت. کمکهای مردم و مدیریت خودجوش آنها واقعا اشک شوق در چشمهای ما میاره. مردم ما فرهنگ جدیدی از همبستگی و همنوع دوستی در تاریخ ثبت کردند .

خدا رو شکر که ما جزئی از این مردم هستیم
توسط (304k امتیاز)
+2
با سلام و احترام ، بله صحیح می فرمایید. درود بر این همه حس خالص نوع دوستی ملت شریف ایران.
توسط (304k امتیاز)

Hi,

Very nice. Thank you.+1

لطفا جهت درج پاسخ ، وارد شوید ویا ثبت نام نمایید.

پرسشهای مرتبط

کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...