پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+3 امتیاز
17.0k بازدید
در English to Persian توسط (3.5k امتیاز)
با توجه به اینکه ادم با اخبار روز بیشتر یاد میگیره ایا سایتی هس که اخبار روز رو حداقل مال ایران رو هم به انگلیسی و هم به فارسی ترجمه کنه و هر روز بزاره تو سایتش ؟

3 پاسخ

+3 امتیاز
توسط (8.2k امتیاز)

http://zabangu.com/

متعلق به یکی از کاربران چی میگن هست که ماه ها قبل با کاربران به اشتراک گذاشتند این لینک را و بی بی سی رو هم پیشنهاد میدم حداقل برای تلفظ و یادگیری مکالمه اصولی تر میباشد و شما سعی کنید دوست عزیز کمتر به ترجمه لغوی از انگلیسی به فارسی و بالعکس بپردازید چرا که باعث میشود در آینده با مشکل مواجهه بشوید ولی سایت زبانگو در این زمینه ای که شما فرمودید فعالیت مینمایند که به میزان قابل توجهی در افزایش دانش لغوی و ترجمه شما مفید خواهد بود

موفق باشید :-)

توسط (3.5k امتیاز)
عاااالیه مرسی فقط این سایت بی بی رو که گفتیدخب اگه فارسی نداشته باشه چجوری معنیش رو بفهمم یعنی معنای انگلیسیش رو نوشته ؟
توسط (8.2k امتیاز)
بله معانی کلمات سخت رو گوینده توضیح میده  اما انتظار نداشته باشید تمامی معانیرو پیشنهاد من اینه دیکشنری انگلیسی به انگلیسی همراه داشته باشید حتما بعد اگر تازه شروع کردید به گوش دادن خبر پیشنهاد بنده اینه که اول از همه به قسمت اموزش سایت بی بی سی مراجعه کنید و دوره های اموزشی شو بگذرونید سپس از لینک زیر وارد گوش دادن به خبر های شش دقیقه ای بشوید تا گوشتون با تلفظ های صحیح آشنا بشه http://www.bbc.co.uk/learningenglish/english/features/6-minute-english سپس بعد از گذراندن این دوره ها وارد بی بی سی دات کام http://www.bbc.com/ بشید و به ویدیو ها به راحتی گوش بدید براتون ارزو موفقیت دارم روز بر شما خوش 
توسط (3.5k امتیاز)
سپاس از اینکه وقت گزاشتید و پاسخ دادید بسیارممنون 
توسط
+1
یک کانال تلگرام هم هست که هر روز بخشی از اخبار و مجلات و این جور چیزها را از انگلیسی به فارسی ترجمه می کنه با ترجمۀ لغات سخت و ترجمۀ کل متن. واقعا کارش عالیه.

https://t.me/DailyVocabularies
توسط (3.5k امتیاز)
با تشکر اقای توکل
+2 امتیاز
توسط (49.3k امتیاز)

http://fa.euronews.com/
http://www.euronews.com/

یورونیوز فارسی و انگلیسی با متن و فیلم خبر به هر دو زبان

توسط (3.5k امتیاز)
عااااالیه تشکر
توسط
من به این سایت سر زدم ولی اخبار فارسی و انگلیسی با هم عناوین یکسانی نداشتند و انگار یک خبر به دو زبان نوشته نمیشه و عنوان و شکل اخبار متفاوته! :/ (عناوین دو بخش فارسی و انگلیسی با هم مچ نیستند و عین خبر انگلیسی رو نمیشه به فارسی پیدا کرد)
+2 امتیاز
توسط (40 امتیاز)

این وبلاگ اخبار رو ترجمه می کنه و در آخر لغات مهم رو آموزش میده. فکر می کنم براتون مفید باشه

http://bestarjome.blogfa.com/

توسط (3.5k امتیاز)
عالیه مرسی 

پرسشهای مرتبط

کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...