پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+4 امتیاز
686 بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (304k امتیاز)

سلام دوستان - حتماً از طریق رسانه های  داخلی و خارجی خبر کشته شدن غم انگیز 30 نفر دریانورد ایرانی و 2 نفر دریانورد بنگلادشی را که در اثر سانحه تصادف دریایی کشتی نفتکش سانچی و بدنبال آن انفجار مخازن محموله مربوطه و چندین روز آتش سوزی مهیب و نهایتاً بطور کامل غرق شدن آن در آبهای چین جان خود را از دست دادند شنیده اید. لذا ضمن قرار دادن عکس تجسمی زیر, از خداوند رحمان برای این عزیزان طلب آمرزش و برای خانواده های داغدارشان صبر عظیم مسئلت می نمایم.  

image

 

توسط (19.2k امتیاز)
+1

سلام بر شما و سایر دوستان

به امید آنروز که از این پیشامدها و حوادث تلخ و ناگوار که بر سر مردم کشورمان سایه افکنده و همیشه و همچنان قربانی می گیرد دیگر نبینیم.

 سپاسگزارم.

There are no words at this time. Just our deepest condolences to the families of the Sanchi crew members.

 

توسط (304k امتیاز)
+1
سلام آقا فرزاد و ممنون از ابراز همدردی شما.+1

1 پاسخ

+1 رای
توسط (49.3k امتیاز)
حادثه دردناکی بود. متاسفانه در ایران به هر بهانه ایی مردم دارند مفت جونشونو از دست میدند. این حوادث جای خوشحالی نداره و در هیچ جای دنیا کسی جشن نمیگیره. این هم متن ویدیویی که از اخبار اسلامی ایران درباره حادثه مشابه با شدت کمتر برای کشتی ناوبر آمریکایی دیدم. البته لحن مسخره امیز, پر نفرت و خوشحال گوینده رو خودتون تجسم کنید.
 

راننده های ناشی و حکایت تصادف عجیب در وسیع ترین نقطه زمین!!! امروز یک فروند ناوشکن امریکایی با یک کشتی تجاری برخورد کرد. این برخورد که در نزدیکی سواحل ژاپن رخ داد فرو رفتگی بزرگی در ناو بوجود آورد. در این حادثه تعدادی زخمی و هفت ملوان آمریکایی ناپدید شدند. اینکه دو ناب در ابعاد بزرگ و در پهنه ایی به وسعت اقیانوس چطور میشود که باهم برخورد میکنند و همین طور این موضوع که پس کاپیتان آمریکایی و ملوانانش که وظیفه هدایت یک ناو جنگی را برعهده داشتند چه میکرده اند سوال های پرتعدادی است که حالا کاربران شبکه های اجتماعی مطرح میکنند.
توسط (304k امتیاز)
بله واقعا دردناک بود. ان شاا... که دیگر شاهد این قبیل تراژدی ها در هیچ جایی نباشیم.+1

پر امتیاز ترین های هفته قبل

نام امتیاز هفته امتیاز کل
Cologny 25
36.6k
Behrouz Bozorgmehr 15
304.1k
Naji 5
5

نفرات اول تا سوم امتیاز کل

Behrouz Bozorgmehr

304.1k
BK

101.8k
Tabrizi

74.1k
کلیک برای دیدن رتبه های کل
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...