پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
884 بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (1.5k امتیاز)

مخفف WRC  در بحث ایستگاه های تلویزیونی چی میشود؟ هر سرواژه به کدام کلمه بر میگردد؟ هر چه قدر تو اینترنت گشتم در ارتباط با تلویزیون و پخش تلویزیونی متوجه نشدم این سه حرف مخفف چه کلماتی هستند!!! در حالی که اختصار کلمات دیگر مرتبط با WRC را دیدم که ربطی به جمله زیر نداشت مثلا:

What time does WRC sign off?

Station WRC is off the air now. They signed off two hours ago.

ممنون میشم از اساتید بزرگوار که در این زمینه بنده را یاری نمایند.

با تشکر

1 پاسخ

+1 رای
توسط (304k امتیاز)
انتخاب شد توسط
 
بهترین پاسخ

سلام - درسته اکثراً مخفف World Rally Championship در جستجوها بالا میاد. بهرحال شاید لینک زیر در مورد اون ایستگاه یا کانالی که جمله شما بهش مربوطه گویاتر و مناسب تر باشه :

https://www.google.com/url?url=https://en.wikipedia.org/wiki/WRC-TV&rct=j&frm=1&q=&esrc=s&sa=U&ved=0ahUKEwjQv9730MDaAhWC8RQKHUCLC4IQFggSMAA&usg=AOvVaw1bFGU61o7v6-Mpcxgy80dY

توسط (1.5k امتیاز)
ممنون از راهنمایی. تو ویکی هم اختصارش را ننوشته بود. به هر حال سپاس
توسط (304k امتیاز)
+1
خواهش می کنم. درسته منظور بنده از گذاشتن لینک ویکی این بود که اون سه حرف مربوط می شن به یک بنگاه رادیو تلویزیونی خاص در نبراسکا یا یکی دیگه از ایالتهای آمریکا که اتفاقاً فرم کامل دو تا از احروف اون مخفف رو نوشته ; یعنی : Radio Corporation و شاید W اش هم بشه World ; مثل بخش جهانی BBC که خودشون بهش می گن BBC World.
توسط (1.5k امتیاز)
ممنونم. من فقط تونستم W را متوجه بشم که شاید یا قطعا به Washington بر میگرده یا طبق نظر شما world  ,  و اون دو تا حرف باقیمانده هم که دقت نظر شما را میرساند. خیلی لطف کردید. دوستتان دارم. سلامت و پیروز ان شالله 
توسط (304k امتیاز)
+1
خواهش می کنم. لطف دارید.
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...