پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
680 بازدید
در فارسی به انگلیسی توسط (4.6k امتیاز)

سلام دوستان. خیلی ممنون میشم نظرات ارزشمند  شما را برای ایمیلی که میخواهم به استادم بفرستم و ازشون تقاضا کنم که مقاله من را که میخواهم این هفته برای مجله ارسال کنم را مورد بررسی قرار دهند, بدانم. جملاتم خیلی تکراری شده و فکر میکنم واسه همین دیر جواب میگیرم. ممنون میشم مثل همیشه از راهنمایی های ارزشمند شما بهره مند شوم.

با سپاس

I hope you are well. Please find the enclosed files. I would greatly appreciate if you could review and provide me with your precious comment on them.

I am so much grateful for your time and looking forward to hearing from you.

 

1 پاسخ

+1 رای
توسط (304k امتیاز)
انتخاب شد توسط
 
بهترین پاسخ

سلام - ببخشید ، امروز چهارشنبه است و وقتی که می فرمایید می خواهید مقاله را این هفته به مجله ارسال کنید ، هفته کاری از نظر یک آمریکایی یا اروپایی تا جمعه است. یعنی عملا استاد مربوطه تا فردا باید مقاله را بررسی و نظراتش را به شما اعلام نماید که در عرف و اتیکت بین المللی این یک short notice و خارج از اصول تلقی می شود و شاید این خود دلیل دیر جواب گرفتن و یا اصلا جواب نگرفتن از طرفهای مربوطه باشد. لذا متن زیر از لحاظ زمانهای مربوطه تعدیل شده است که البته هر طور که خودتان صلاح می دانید : 

Dera Professor ......  ,

I hope this message finds you fine. Also as I'm going to send my attached article to the xxx magazine by end of next week , I'll highly appreciate if you could kindly review and advise your valuable view(s) on it preferably by mid of next week.

With thanks in advance.

Best regards

توسط (4.6k امتیاز)
استاد بزرگوار, جناب آقای بزرگمهر, بینهایت از راهنمایی های ارزشمند شما ممنون و سپاسگزارم.
توسط (304k امتیاز)
خواهش می کنم.

پرسشهای مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ 850 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 201 بازدید
آگوست 9, 2019 در فارسی به انگلیسی توسط mehr (10 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 885 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 588 بازدید
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...