پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
315 بازدید
در English to Persian توسط (2.2k امتیاز)

During a 1961 lecture for undergraduate students at the California Institute of Technology, Professor Feynman said this about the concept of energy: “There is a fact, or if you wish, a law, governing natural phenomena that are known to date. There is no known exception to this law; it is exact, so far we know. The law is called conservation of energy; it states that there is a certain quantity, which we call energy that does not change in manifold changes which nature undergoes. That is a most abstract idea, because it is a mathematical principle; it says that there is a numerical quantity, which does not change when something happens. It is not a description of a mechanism, or anything concrete; it is just a strange fact that we can calculate some number, and when we finish watching nature go through her tricks and calculate the number again, it is the same”

توسط (1.3k امتیاز)
+1
برای همش؟؟؟؟ بابا تخفیف بدین یه خورده 

2 پاسخ

+1 رای
توسط (15.5k امتیاز)
طی یک سخنرانی در سال 1961 برای دانشجویان کارشناسی در انستیتوی صنعتی کالیفرنیا، پروفسور فاینمن در خصوص موضوع انرژی چنین گفت: «یک حقیقت، یا اگر دوست دارید، یک قانونی وجود دارد که حاکم بر پدیده‌های طبیعی که تا کنون شناخته‌ شده‌اند  است. هیچ استثنای شناخته‌شده‌ای برای این قانون وجود ندارد؛ و تا جایی که ما می‌دانیم دقیق است. این قانون، پایستاری (بقای) انرژی گفته می‌شود و بیان می‌کند که یک کمیت خاص وجود دارد که ما به آن انرژی می‌گوییم و طی تغییرات زیادی که طبیعت متحمل آن می‌شود، تغییر نمی‌کند. این ایده انتزاعی است، زیرا این یک اصل ریاضی است که می‌گوید یک کمیت عددی وجود دارد که وقتی چیزی اتفاق می‌افتد تغییر نمی‌کند. این توصیفی از یک مکانیزم یا چیزی ملموس نیست؛ این فقط یک واقعیت عجیب و غریب است که ما فقط عددی را محاسبه می‌کنیم و هنگامی که تماشای طبعیت را به اتمام رساندیم، ترفندهای آن را می‌پذیریم و دوباره عدد را محاسبه می‌کنیم، همین»
0 امتیاز
توسط (950 امتیاز)

پروفسور فاینمن در طی سخنرانی در سال 1961 برای دانشجویان کارشناسی در موسسه فناوری کالیفرنیا، در مورد مفهوم انرژی گفته: "این یک واقعیت است یا اگر بخواهید یک قانون، حاکم بر پدیده طبیعی است که تا به امروز شناخته شده است. هیچ استثنائی از این قانون وجود ندارد دقیق است، تا کنون می دانیم قانون حفاظت از انرژی نامیده می شود؛ آن را بیان می کند که مقدار خاصی وجود دارد، که ما آن را انرژی می نامیم که در تغییرات چندگانه ای که طبیعت تحت تاثیر آن نیست، تغییر نمی کند. این یک ایده انتزاعی ترین است؛ زیرا این یک اصل ریاضی است؛ آن را می گوید که یک مقدار عددی وجود دارد، که تغییر نمی کند زمانی که چیزی اتفاق می افتد. این توصیف یک مکانیزم نیست، یا چیزی مشخص است؛ این فقط یک واقعیت عجیب و غریب است که ما می توانیم تعدادی از آنها را محاسبه کنیم و زمانی که ما تماشای طبیعت را از طریق همان ترفندهای خود به پایان برسانیم و مجدد آن را محاسبه می کنیم.

پرسشهای مرتبط

0 امتیاز
2 پاسخ 365 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 127 بازدید
+1 رای
2 پاسخ 418 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 4.6k بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 162 بازدید
سپتامبر 12, 2021 در English to Persian توسط Mahdi Khabbazi (1.7k امتیاز)
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...