پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+1 رای
932 بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (950 امتیاز)
سلام به استاد عزیز و محترم آقای بزرگمهر یه گلهگی داشتم از این سایت و بعضی ها که به جایی جواب یا اصلاح انگلیسی نمره منفی میدن و نمی دونم مشکلشون چیه و می پرسم چرا چیزی هم نمگین... منم با هزار و یک امید و آرزو یه همچین برنامه ای خدا رسونده برای یادگیری زبان و واقعا باید بگم که بهترین برنامه و سایتست که تا حالا دیدم اگه با من مشکل دارند بی احترامی یا حرفی زدم بگن تا منم بدونم وگرنه دلیلی نداره جواب سوال داده نشه ۱- بدی هر چند واسمم مهم نیست فقط هدفم یادگیری نه دشمنی بعضی ها با من  تکلیف چیه ممنونم اگه این مشکل حل شه... 

1 پاسخ

+2 امتیاز
توسط (304k امتیاز)
بازنگری شد توسط
سلام بر شما دوست عزیز. ان شاا... که غرضی در کار نبوده است. بعضی وقتها ممکن است بعضی دوستان طرح بعضی از سئوالات و یا متون طولانی و یا از این قبیل حالتها را در اینجا نپسندند و با منفی دادن این موضوع را انعکاس دهند. بهرحال چاره ای نیست و شاید باید با حدس و گمان ببینید که مدل اون سئوالی که بابت آن منفی گرفته اید چطور بوده است و سئوالات خود را به شکل دیگری طرح بفرمایید. بهرحال ان شاا... که فعالیت شما و سابر دوستان را در این انجمن دوستانه و سالم داشته باشیم.
توسط (950 امتیاز)

حالا جواب سوالات رو چکار کنم بدون جواب میمونه... 

توسط (950 امتیاز)
اگه به قول خودتون میگید سوال به چشمشون نمیاد جواب ندند تا یکی یگه جواب بده من چند تا سوال با هم کردنم جواب دادند. مشکلی هم پیش نیامده نمیخواد جواب بده نده کاری هم نکنه که سوال بدون جواب بمونه. حالا من باید چکار کنم.... لاعقل جوابشونو بدند تا منم خیالم راحت بشه کمتر فکر کنم قربون استاد خودم برم یه کاریش بکن ممنونم...
توسط (304k امتیاز)
فکر نکنم که اگر کسی به سئوالی منفی بدهد سایر دوستان هم آن سئوال را جواب ندهند ؛ زیرا هر فردی دارای قوه درک و تشخیص مستقل و اختیار است. بنابراین اگر سئوالات منفی گرفته شما توسط سایر دوستان هم بدون پاسخ مانده اند بهتر است همانطوریکه قبلا هم خدمتتان پیشنهاد دادم مدل طرح سئوالات بعدی خود را تغییر دهید. البته اختیار با خود جنابعالی است.

پرسشهای مرتبط

کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...