پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+1 رای
235 بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (2.3k امتیاز)

با سلام،

از مدیریت وب سایت تقاضا دارم تا جهت افزایش خوانایی و وضوح وزن‌های بکارگیری شده در متون توضیحات ارسالی، و همگامی با حال و هوای جدید وب فارسی و وب‌سایت‌های رایج، فونت وب‌سایت را به یکی از گزینه‌های رایج موجود تغییر دهند.

پیشنهادات من:

مجموعه فونت رایگان جناب آقای صابر راستی کردار:
http://rastikerdar.github.io

مجموعه فونت‌های قابل خریداری جناب آقای مسلم ابراهیمی:
http://fontiran.com
 

از توجه شما سپاسگزارم.

1 پاسخ

+1 رای
توسط (74.1k امتیاز)
سلام. من تازه و به طور کاملا اتفاقی در نتایج گوگل با این سایت آشنا شدم. واقعا سایت فوق العاده ای هستش. هنوز توش ثبت نام نکردم چون دو دلم که با اسم واقعی ثبت نام کنم یا با اسم مستعار ولی به چند سوال جواب دادم و دو سه روزه شروع کردم به بررسی سوالات از قدیمی ترین به جدیدترین. جالبته دوستان دقیقا همون سوال هایی رو پرسیدن که همیشه برای خودم هم جای سوال بود. فقط یک چیزی که خورد تو ذوقم اینه که ظاهرا اگه تازه وارد باشی بقیه جواب هات رو جدی نمی گیرن. من هم در تایید پیشنهاد آقای Sa3er عزیز پیشنهاد می کنم قالب بندی سایت مدرن تر بشه. مثلا یک چیزی شبیه سایت Yahoo Answers. به خاطر عدم آشنایی با فرمت سایت به طور تصادفی جواب دو سه نفر رو به عنوان اسپم گزارش کردم که خودم هم بعدا متوجه شدم اون دکمه گزارش تخلفه. یک پیشنهادم هم اینه که افرادی که پاسخ می دن اشاره کنن که آیا در خارج از کشور زندگی می کنن چون به صحت جواب اونها اطمینان بیشتری دارم. خیلی از جواب هایی که به عنوان معادل دوستان از دیکشنری ارائه می دن درسته معتبرن ولی شاید واقعا تو زندگی روزمره کاربرد چندانی نداشته باشن و لازم باشه جمله رو paraphrase کرد و به شیوه ساده تری بیان کرد چون بعد از تماشای این همه فیلم خیلی از جملاتی که دوستان به عنوان معادل ارائه کردن رو تا حالا نشنیده بودم. یک دلیلش شاید این باشه که طرز تفکر و فرهنگ یک ایرانی با طرز تفکر و فرهنگ یک انگلیسی زبان متفاوته و باعث می شه جملات به شیوه متفاوتی تو دو زبان بیان بشن. شاید هم تو فیلم ها موقعیتش پیش نیومده بگن. از مدیریت سایت بابت راه اندازی این سایت عالی تشکر می کنم.

پرسشهای مرتبط

کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...