پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+1 رای
518 بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (170 امتیاز)
بازنگری شد توسط
الان خیلی عصبانی هستم.

همه اعضای حاضر در این انجمن بایستی یک چیزی را برای من کاملا روشن کنید.

اصلا نمی خواهم چیزی را به من ثابت کنید اما هدف ایجاد این انجمن چیست؟

1: خودنمایی؟

2: سوء استفاده شخصی از اطلاعات رایگان دیگران برای کسب درآمد شخصی؟

3: دیگران را پله ترقی خود دانستن (سوء استفاده از دانش رایگان دیگران برای مقاصد شغلی، فکری و...)؟

تصمیم گرفتم که در این انجمن فعالیت نکنم.

از مدیر این سایت هم که دم به دم برای من گزارش صادر میکند، درخواست انصراف از عضویت را دارم.

درکل از این انجمن نا امید کامل شدم.

3 پاسخ

+3 امتیاز
توسط (74.1k امتیاز)
درسته بعضی ها این کار رو می کنن ولی خودم شخصا موقع جواب دادن به سوالات اونها چیزهای زیادی یاد می گیرم. به هر حال وقتی اونها چیزی می پرسن و مخصوصا وقتی چالش برانگیزه ما هم می ریم تحقیق می کنیم جواب رو پیدا می کنیم و خودمون هم مطالب جدیدی یاد می گیریم. اصلا اگه اونها سوال پست نکنن این انجمن راکد می شه و آدم دیگه حوصله نمی کنه زود به زود رفرش کنه تا ببینه سوال جدیدی پست شده یا نه. با هر قصد و نیتی هم که سوال پست کنن من به شخصه ازشون ممنونم. برای همین به هر سوالی که پاسخ بدم یک مثبت هم بهش می دم.
توسط (170 امتیاز)
ممنون از شما
+2 امتیاز
توسط (102k امتیاز)
برخی موارد رو من هم قبول دارم، بعضی ها فقط میان اینجا ترجمه هاشون رو انجام بدن که منم واقعا ناراحت میکنه
توسط (170 امتیاز)
ممنون از شما
توسط (8.2k امتیاز)
+1
بله مثلا یک نوع از ترجمه ها که خیلی زیاد شده بود مربوط به آزمایشات پزشکی دیسک کمر و... بود که مثلا دکتره که براش کم توضیح داده اومده اینجا ترجمه انگلیسی شو بگیره که دکترم خودش کامل ترجمه نتونسته بکنه بعد انتظار دارن کم کاری اونارو بقیه رایگان انجام بدن از اخرم یه تشکر خشک خالی هم نکنن چون کارشون انجام شده دیگه نیازی به سپاسگزاری نیست. فکر نمیکنم هیچ رشته دیگه ای مثل این رشته بهش اینقدر ظلم بشه طرف یه پاپاسی هم ارزش نمیده به هنری که داری حالا اگه مثلا دکتر بشی یه نسخه الکی بنویسی کلی باید بهش پول بدن اونوقت ترجمه اونقدر دستمزد اش کم تازه اگه این تکنولوژی های جدید خارجی که دسته هزارم اش میرسه اینجا تو جهان سوم نباشن دکترا هیچی نمیتونستن تشخیص بدند بعد اومدن با علم ناقص و منسوخ شده خودشون پز عالم و ادمو میدن در کل باید چی میگن یه فکری تازه بچینه به نظر من افرادی با سواد مثل شما و بقیه عزیزان باید بهشون حق اشتراک داده بشه مثلا برای ترجمه جمله یا متنی هزینه ای بگیرند بعد کار انجام بدند نه اینکه بیان کارو رایگان و دو دستی تقدیم کنن از اخر هم یه عده طلبکارتم میشن که چرا بهتر ترجمه نکردی انگار وظیفت هست واسشون تمام وقت و رایگان کار کنی حالا من نمیگم سایت پولی بشه حداقل واسه متنای ظولانی مبلغی بگیره هم برای درآمد سایت خوبه و هم اونی که پاسخ میده انگیزه میگیره بیشتر اخه مگه تا کی میشه رایگان کار کرد تا آخر عمر؟؟!!خواهش میکنم از مدیر سایت برای بالا بردن ارزش زبان انگلیسی هم که شده به پاسخ کننده های زحمت کش،باسواد و بزرگ سایت بها بدید و نزارید یه عده رایگان ازشون سوء استفاده کنند. درسته میگن ما پای سوالات آموزش هم میبینیم و یه معامله دو سر سوده اما اخه یادگیری و علاقه هم حدی داره به نظر من.حتی شده هزار تومن اما نه رایگان که این ظلم بزرگیه در حق عزیزانی مثل BK و.... امیدوار ام روزی دوباره زبان انگلیسی به اون ارزش والا خودش برسه و کار تو این حوزه رونقی دوباره بگیره
توسط (74.1k امتیاز)
سلام آقا رضا. چه نظر قشنگی دادید. کاش به طور جداگانه خودتون تو پیشنهاد و همفکری مطرح کنید.
توسط (8.2k امتیاز)
البته بعید میدونم به اون جایگاه زمان دولت ایکس برسیم ما داریم روز به روز پس رفت میکنیم امروز بدتر از دیروز هر ساعت حرکت رو به عقب خودمون رو داریم ادامه میدیم دیگه جدیدا نمیدونم چی شده خارجیا هم ازمون متنفر شدن من تا بحال پیش اومده طرف پاسخ خودشو برای اینکه فهمیده من ایرانیم پاک کرده توی یکی از همین سایت های خارجی زبان انگلیسی بارها پیش اومده برای خود بنده. ما رو باش که تو ایران برای تبلیغ زبان اونا و شناسوندن فرهنگ اونا خودمون رایگان داریم هزینه میکنیم و موسسه دایر میکنیم خخخخ واقعا که! اما آنوقت ما بخوایم به اونا زبان فارسی یاد بدیم باید تمامی هزینه هارو دولت ما متقبل بشه و حال اینکه اونا یه آدم نمفرستن اینور که حتی با پرداخت پول هم به ما انگلیسی یاد بدن.
توسط (74.1k امتیاز)
من بهشون پیشنهاد دادم بیاین رایگان بهتون فارسی یاد بدم آنلاین. یه امریکایی اومد بعد از دو جلسه دیگه جواب نداد. با اینکه می گفت واقعا داره یاد می گیره و از اون آهنگ های ایرانی که براش می فرستم هم خیلی لذت می بره! یعنی خدمت بی منت ما رو هم قبول ندارن.
توسط (8.2k امتیاز)
سلام خدمت شما آقا تبریزی خوشحال شدم از دیدنتون بله چشم حتما میفرستم طی پستی  البته فکر نمیکنم جواب بده به نظر بنده حتی سایت بزرگ چی میگن بایستی از این نیروی کاربلد خیلی خیلی با سواد استفاده بکنه مثلا ترجمه فیلم ها و سریال ها با نام انحصاری خود سایت چی میگن یا حتی ترجمه کتاب و سفارش ترجمه که واسه یکبار هم که شده در ایران به کمک دانش آموختگان این رشته بیاد و انحصار برخی از موسسات و مراکز رو از بین ببره و یک انقلاب ایجاد بکنه تو این رشته زبان و حتی تدریس مثل سایتی هایی نظیر qqenglish که ادعاشون میشه عالی اند من با خیلیاشون کار کردم حاضرم قسم بخورم یک درصد اساتید این سایت هم سواد ندارن اما اشتراکی ماهانه بالغ بر سه میلیون دارن میگیرن تازه این مال قبل افزایش قیمت دلار بود حرف من اینه چرا اونا بتونن تو این فضا مجازی پول در بیارن در جهان و ماها نتونیم!!!
توسط (473 امتیاز)
عزيران لطفا بذارين اين سايت همينطور رايگان بمونه اگه موافق باشين سايتي كه در مقابل ترجمه كتاب و فيلم و غيره به مترجم پول ميده رو بهتون معرفي مي كنم ولي واقعا اين يكي رو پولي نكنيد!

 
توسط (74.1k امتیاز)
کوثربانو خوشحال می شم اگه معرفی کنید.

آقا رضا رفتم به اون سایتی که شما گفتین همه اساتیدش خارجی ان. عجیبه قسمتی هم نداره مدرس ایرانی جذب کنه.
توسط (473 امتیاز)
+1
من براتون تو خصوصي ارسال مي كنم كه مشكلي پيش نياد خودم اونجا عضوم و قيمتاش خوبه

اقا رضا براي شما هم بفرستم سايتو؟
توسط (74.1k امتیاز)
خیلی ممنون.
توسط (473 امتیاز)
خواهش مي كنم واقعا:)

آقا رضا ناراحت شدين من يهو پريدم وسط حرفاتون كه جواب نميدين؟
توسط (8.2k امتیاز)
بنده نمیگم تمام خدمات سایت پولی بشه برخی از خدمات مثلا ترجمه های بیش از پنج خط چون واقعا اون طرف مترجم هم زحمت میکشه واسه ترجمه اون متون طولانی ولی مثلا سوالایی در حد یه اصطلاح یا فلان چیز چی میشه به انگلیسی رایگان بمونن که عده ای واقعا به این مطالب نیاز دارن و دارن در این سیستم آموزشی کشور ما از نبود استادی با سواد در مدارس رنج میبرند چون واقعا دیدم بعضیا اصلا رشتشون زبان نیست میان متاسفانه تو موسسات تدریس میکنند یا تو مدارس که یک معلم دقیقا باید اآچار فرانسه باشه یعنی آماده باشه واسه تدریس هر نوع درسی بعد اونوقت چطور میخواد دانش ات بره بالا با وجود این سیستم غلط آموزشی که معلم کشور عزیز من باید حقوق ماهیانه اش کمتر از یه دست فروش توی خیابون باشه بعد این میشه که معلم هم گاهی اوقات از این شغل پشیمون میشه و انگیزه اش برای تلاش میرسه به صفر درصد
توسط (473 امتیاز)
واقعا درست ميگين

و الحق كه حرف حق جواب نداره

من براتون اون سايت رو پيام كردم يه سري بهش بزنين شايد خستيگتون در بره:)

من واقعا خوشحالم از شما استادان عزيز رو كنار خودمون داريم

و از تمام زحماتتون صميمانه تشكر مي كنم

و از طرف هر كي قدران شما نبود هم ازتون قدراني مي كنم

اميدوارم خوشحال و تندرست ببينمتون

موفق باشيد.
توسط (74.1k امتیاز)
همه حرفاتون به حقه آقا رضا. متاسفانه تو این کشور تنها چیزی که ارزش نداره سواده. تو این کشور چون ثبات اقتصادی وجود نداره ادم های بی سواد با دلالی ثروت های افسانه ای کسب می کنن و خیلی از ادم های باسواد به جایی نمی رسن. تو کشورهای پیشرفته چون ثبات اقتصادی وجود داره کسی نمی تونه با دلالی و خرید و فروش و بهره و ... پیشرفت کنه بلکه فقط با کار و تلاش و زحمت و درس خوندن می شه پیشرفت کرد. متاسفانه کشور ما دقیقا برعکسه و خیلی تلخه وقتی این آدم های بی سواد تو ماشین های میلیونی شون به شما می خندن و می گن تو با این سوادت به کجا رسیدی سواد به درد نمی خوره و ... همین می شه که ایران می شه یه کشور جهان سومی و هیچ وقت پیشرفت نمی کنه چون مردم برای پیشرفت نیازی به کار و تلاش و کسب علم ندارن فقط باید دلالی کنن.
توسط (8.2k امتیاز)
+1
بله اون سایت جناب آقا تبریزی توی زمینه آموزش انلاین فعالیت میکنند و جالبه بعد از پایان دوره مدرک معتبر هم بهتون میدن که مهر کمبریدج روش خورده در کشور فیلیپین و آنهم بصورت کاملا خصوصی و آنلاین از طریق اسکایپ آموزش ها انجام میشن و فقط مدرس فیلیپینی دارند و ایرانیا تو بخش پشتیبان سایت هستند برای جذب مشتری چیزی که اونا امروز دنبالشن تسهیل کردن تدریس با کیفیت تو جهانه چیزی که ممکنه ما اینجا یک قرن دیگه بهش برسیم قرار بود پیام نور بزنن مثلا کلاس غیر حضوری بزنن ولی کو کلاس اگرم باشه بی کیفیت ترین شکل ممکن که الان تکلیف اش معلوم نیست میخواد حضوری بشه یا غیر حضوری ما هنوز همچنان وقت صرف میکنیم تو بهترین دانشگاه های کشور برای خوابگاه و رفت و آمد و هم چنان جزوه نویسی که کاملا وقت طلفیه باید دانشجو به نظرم آنلاین جذب بشه سر ساعت خاصی آنلاین بشه یه مکانی و آموزش ببینه و بتونه فیلم تدریس رو هم هر وقت که خواست دوباره پلی کنه و بارها بازبینی کنه واسه یادگیری بیشتر چی بگم آقا تبریزی از هر قسمت که بگم طوماری میشه که گفتن اش خودش میشه یه کتاب Lol ولی اون سایت بعضیاشون تدریس هاشون خوبه تازه یه جلسه رایگان هم دارن به صورت وی آی پی برای مشاهده کیفیت تدریس و تو اونجا زبان رسمیشون انگلیسی هست از همون زمان که آمریکا اومد اونجا با لهجه آمریکایی اموزش میدن اما نه به اون غلظت خودشون ولی واقعا مسلط هستند به زبان و خیلی خیلی با سواد من که اون زمان میرفتم کلاساشون رو واقعا لذت میبردم از تدریس فوق العاده منحصر به فردشون کتاباشونم نه تاپ ناتچ هست و نه اینگلیش ریزالت و... ولی الان با قیمت نجومی به قول خودشون که رسیده به استراتوسفر صرف نمیکنه دیگه.. 
توسط (74.1k امتیاز)
چی بگم آقا رضا. امریکا به هر کشوری که رفت اون کشور .......

دیگه خودتون نقطه چین رو پر کنین. واقعا برای خودمون متاسفم.
توسط (473 امتیاز)

ميگم عادي من هيچي از بحثتون نمي فهمم؟

توسط (8.2k امتیاز)
ممنون خانم کوثر بانو از ارسال اون سایت بی نهایت مفیدتون هم واقعا سپاسگزار ام و حتما حتما بهش سر میزنم نه بنده نفرمایید استاد که خیلی خیلی کلمه بزرگیه بنده هنوز دانش اموزی بیش نیستم ولی بنده واقعا اساتید بزرگ و بلند پایه ای رو توی این سایت سراغ دارم که منظورم ان عزیزان بودند و همچنین جناب آقا تبریزی که واقعا شاهدم توی این ماه چقدر سوالات رو جواب دادند و دانش شون رو در اختیار ما قرار دادند که صمیمانه سپاسگزاری میکنم به نمایندگی از تمامی اعضا و همچنین آقا بزرگمهر بزرگوار،BK و.. که جزو با سوادان و بزرگان این رشته هستند بدون هیچ شکی بنده افتخار میکنم در کسوت شاگردی این عزیزان در اومدم و این افتخار نصیب شد که با این عزیزان که نمونش رو نه میشه تو دانشگاه ها یافت و نه در هیچ جای دیگه دنیا فقط و فقط داخل همین سایت میشه از حضورشون بهره مند شد و برای شما هم همچنین آرزو سلامتی و طول عمر با عزت از ایزد ممنان خواستارم و شب خوبی داشته باشید 
توسط (473 امتیاز)
بله مستحضرم

ممنون از دعاي قشنگتون

همچنين ارزوي موفقيت و تندرستي براي شما

پاينده باشيد

اره واقعا بي نظيرن

ان شاءالله باشند تا از دانششون استفاده كنيم
توسط (74.1k امتیاز)
شرمنده می فرمایید آقا رضا. شما خودتون جزو غول های زبان هستید. البته منظورم از غول در معنای مثبت اون هست.
+1 رای
توسط (473 امتیاز)

هيچ نظري ندارم:)

خب شايد نظرياتتون درسته باشه

اما همونطور كه دوستان اشاره كردن اومديم يه چيزي بهمون اضافه شه يه چيزي ياد بگيريم

من خودم كه اومدم يا همفكري و سوال كردن زبان انگليسي رو بهتر بهتر ياد بگيرم

مهم نيست اشخاص چه نيتي دارن اين نظر شخصيمه شايد هيچ كس باهاش موافق نباشه

از كمك كردن بهشون خوشحال ميشم:)

 

هیچ پرسش مرتبطی وجود ندارد

کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...