پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
331 بازدید
در فارسی به انگلیسی توسط (1.7k امتیاز)

با عرض سلام و احترام خدمت اساتید گرامی،

من می خواهم به استادم بگم که " در این فاصله/مدت زمانی که شما خارج از کشور تشریف خواهید داشت، من می توانم از فرصت استفاده کنم و مقاله را بصورت حضوری به اساتیدم برای گرفتن نظرات و پیشنهادات آنها ارائه نمایم،  همچنین مواردی که دارای نقص می باشند را تکمیل کنم."

 

با سپاس پیشاپیش

 

1 پاسخ

+2 امتیاز
توسط (304k امتیاز)
انتخاب شد توسط
 
بهترین پاسخ

سلام. بنده مدل دیگری برایتان نوشتم :

I think your travelling abraod will be a good opportunity for me to present the article to my (other) professors in person for getting their views and suggestions and also complete the incomplete parts. / and obviate its / the possible shortcomings.      

توسط (1.7k امتیاز)
 جناب استاد بهروز گرامی، مثل همیشه ممنون بابت ساختار مناسبی که زحمت کشیدید، بدون اغراق، بدون حضور گرانقدر شما، بسیاری از سوالات دوستان در گروه بدون پاسخ می ماند، مجددا ممنون از زمانی که بدون هیچگونه چشمداشتی برای کاربران صرف می نمایید و خیلی از دوستان از جمله بنده با راهنماییها و پاسخهای مناسب و کاربردی شما، با اساتید خارج از کشور ارتباط برقرار می کنند و مقاله هاشون رو در ژورنال های معتبری چاپ میکنند.

با آرزوی موفقیت روزافزون و تندرستی برای جنابعالی از درگاه خداوند متعال
توسط (304k امتیاز)
سلام حمید خان عزیز. خواهش می کنم و بنده هم برای شما از خداوند سبحان آرزوی تندرستی و موفقیت دارم.
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...