پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
241 بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (3.5k امتیاز)
بازنگری شد توسط
سلام ، خواستم بپرسم اگه از روی دیکشنری بشینم بخونم(کلمه ها و معنی هاو  جمله  مثال ها یی که برای هر کلمه زده شده ) ایا روش درستیه بنظرتون یا روش غلطیه ؟خوبه یا بده برای افزایش دامنه لغات و در نتیجه مهارت اسپیکینگ ؟

 

1 پاسخ

+1 رای
توسط (74.1k امتیاز)
انتخاب شد توسط
 
بهترین پاسخ
بهترین راه یادگیری زبان یادگیری داخل یه بافت معنا داره. خوندن از روی دیکشنری باعث می شه تو اون لحظه احساس کنین دارین مطالب زیادی رو سریع یاد می گیرین ولی در واقع زیاد تو حافظه تون نمی مونه و زود فراموش می شه و به ندرت هم به مرحله production  می رسه. تقریبا مثل خوندن کتاب برای کنکور یا یه امتحانه که تو مدت کوتاهی حجم زیادی از مطالب رو به حافظه می سپارین و بعد از امتحان بیشتر اون مطالب رو فراموش می کنین. چیزی که باعث می شه مطلب تو حافظه بمونه یکی اینه که اون رو تو یه کانتکست معنادار ببینید که بهش علاقه دارین مثل یه خبر یا داستان جالب یا یک فیلم و بازی که بهش علاقه دارین یکی هم استفاده کردن از اون کلمه یا عبارته.
توسط (3.5k امتیاز)
خیلی ممنون از راهنماییتون اقای تبریزی .
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...