پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
1.2k بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (4.6k امتیاز)
سلام دوستان. ممنون میشم نظرات ارزشمند شما بزرگواران را در مورد مجموعه آمپول زبان مرتضی جاوید بدانم.

ممنونم.

2 پاسخ

0 امتیاز
توسط (75 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

در شگفتم که چرا شما عزیزان پول خودتون رو جایی هدر میدید که فقط نیاز به وقت گذاشتن و انگیزه داره نه پکیج هایی که تو سطح اینترنت هزاران هزار ازشون مجانی ریخته؟؟؟

این ها رفتن همون هارو کپی پیست کردن میدن به خورد مردم

اگه واقعا میخواین زبان رو برای صحبت کردن یاد بگیرید پولتون رو هدر ندید

چن تا نکته:

1-میزان توانای خودتون رو در زبان با قدرت شنیداری باید بسنجین(یعنی چی؟ یعنی هرچقدر صحبت های بین دو نفر بومی رو بدون تکرار، متوجه بشین توانایی شما همون سطحه نه بیشتر)

2- زبان رو با فیلم،موسیقی و ایجاد کردن سوال برای خودتون یاد بگیرین(مثلا شما میخواین بدونین دمت گرم چی میشه به انگلیسی؟ وقتی برین دنبالش میفهمین میشه Bravo)

3-پکیج مکالمه ریخته تو اینترنت فقط به انگلیسی سرچ کنین English conversations

4-گرامر هم بصورت ویدیو و اسکریپت که پره تو اینترنت (برای حرف زدن نیاز زیادی به گرامر ندارین بلکه شما باید هم آیندها و عبارتها رو یاد بگیرید)

من گرامر Essential Grammar in use

واژگان Vocabulary in use

و برای مکالمه(اگه مبتدی هستین همون مجموعه نصرت عالیه ) رو معرفی میکنم.
0 امتیاز
توسط (74.1k امتیاز)
من نمی دونم تجربه دوستان چیه ولی براساس تجربه خودم مکالماتی که حفظ می کنید سریع از یاد می رن. تنها چیزهایی که یاد آدم می مونه یه سری جملاته که دائم تو فیلم ها می شنوه و در اثر تکرار تو ذهن می مونه. این جملات جملات کلیشه ای و پر تکرار هستن. به نظر من یه غیربومی هرچقدر هم تمرین کنه باز هم موقع حرف زدن در مورد خیلی چیزها و مفاهیم به مشکل برمی خوره مخصوصا وقتی بحث تولید جملات نسبتا طولانی مطرح نه جملات کوتاه. دلیلش هم اینه که یه انگلیسی زبان کلی عبارت حاضر و آماده تو ذهنش داره تا یه کلمه رو درست به کار ببره ولی یه غیرانگلیسی زبان حتی اگه بشینه کاربرد و هم نشین های کلی کلمه رو هم حفظ کنه موقع مکالمه بیشترشون رو نمی تونه سریع به خاطر بیاره. این یعنی بیشتر جملاتی که یه غیرانگلیسی زبان می سازه رو باید خودش از اول بسازه و این هم یعنی باید به کلمات و گرامر مسلط باشه. زبان بدون گرامر مثل ماشین بدون شاسی می مونه. با دونستن کلمات و تسلط به گرامر آدم می تونه جملات خودش رو بسازه و منظورش رو به نحوی برسونه حتی اگه جمله ای که می سازه اونی نباشه که یه انگلیسی زبان بومی می گه. تعداد جملات نامحدوده و نمی شه برای هر موقعیتی بی نهایت جمله حفظ کرد. به شخصه به نظرم پکیج هایی که صرفا می خوان انگلیسی رو از طریق مکالمه آموزش بدن بی فایده ان و آدم باید سال ها وقت صرف کنه تا دایره لغاتش بره بالا و به گرامر تسلط پیدا کنه.

پر امتیاز ترین های هفته قبل

نام امتیاز هفته امتیاز کل
Cologny 25
36.6k
Behrouz Bozorgmehr 15
304.1k
Max_rad 5
5

نفرات اول تا سوم امتیاز کل

Behrouz Bozorgmehr

304.1k
BK

101.8k
Tabrizi

74.1k
کلیک برای دیدن رتبه های کل

40.1k پرسش

61.4k پاسخ

59.5k نظر

14.3k کاربر

پرسشهای دیگر

1 پاسخ
+1 رای, +2 پاسخ
+2 امتیاز, +2 پاسخ
+1 رای, 1 پاسخ
+4 امتیاز, +3 پاسخ
1 پاسخ
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...