پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
488 بازدید
در فارسی به انگلیسی توسط (4.6k امتیاز)

سلام دوستان. موسسه ای برای مراحل اولیه پذیرش از من درخواست گواهی سلامت معتبر کرده، حالا من میخواستم بهشون بگم که میشه فرم مربوطه برای آن را برایم ارسال کنید تا بتوانم تأییدیه های لازم را بگیرم. ممنون میشم از نظرات ارزشمند شما بزرگواران در مورد این سوال بهره مند شوم.

با تشکر

1 پاسخ

+1 رای
توسط (304k امتیاز)
بازنگری شد توسط
 
بهترین پاسخ

با سلام ، فکر نکنم آنها خودشان فرمی را از این بابت داشته باشند و معمولا خود آن پزشک معتمدی که در ایران گواهی سلامت را برای افراد صادر می کند برگه ای را با wording   و فرمت تیپ مخصوص این نوع گواهی ها می نویسد و پس از امضا به مهر نظام پزشکی خود ممهور می کند. سپس شما باید ترجمه رسمی آنرا برای آن موسسه بفرستید. بهرحال شاید بشود از آنها بشرح زیر بخواهید یک نمونه از این گواهی های سلامت مربوط به داوطلبان دیگر را (چنانچه مغایر سیاستهای کاری شان در مورد عدم افشای اطلاعات دیگر افراد نباشد) برای شما ارسال نمایند :

I will be grateful if you could kindly send me a sample of said health certificates for my review and obtaining a similarly-worded certificate from an authorized doctor in my country.

 

 

توسط (4.6k امتیاز)
استاد بزرگوار، جناب آقای بزرگمهر، با سپاس فراوان از راهنمایی های ارزشمند شما.
توسط (4.6k امتیاز)
بازنگری شد توسط

استاد بزرگوار، جناب آقای بزرگمهر، با استفاده از راهنمایی های ارزشمند شما توانستم جواب ذیل را از استادم دریافت کنم خیلی ممنون میشم در صورت امکان باز هم از نظرات ارزشمند برای پاسخی به این ایمیل بهره مند شوم.

 

 

توسط (304k امتیاز)

Dear ................ ,

Thank you for your message dated ........... and the sample of health certificate as attached thereto which noted. I will provide you with my similar health certificate as soon as possible.

Best regards

توسط (4.6k امتیاز)
استاد بزرگمهر، بینهایت از لطف شما سپاسگزارم.
توسط (304k امتیاز)
خواهش می کنم.
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...