پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
212 بازدید
در فارسی به انگلیسی توسط (4.6k امتیاز)
بازنگری شد توسط
استاد بزرگمهر، خیلی ممنون میشم نظرات ارزشمند شما استاد بزرگوار را در مورد این سوال که می خواهم از استاد بپرسم  را نیز بدانم:

یکسری از سوالاتی که در مورد قسمت آنالیزهای شیمیایی توسط داورها پرسیده شده به نظرم به این دلیل باشد که ما قسمت کنترل کیفیت را برای کل عناصر آنالیز شده با دستگاه بیان کرده ایم ولی در این مقاله فقط چند  تا از آن عناصر استفاده کرده ایم ممکن است از همکارتان خواهش کنیم که توضیحات مربوطه را اگر با توجه به اطلاعات 3 عنصر بخواهیم بنویسیم باز هم همان اطلاعات درست می باشد؟

با تشکر

1 پاسخ

+1 رای
توسط (304k امتیاز)
انتخاب شد توسط
 
بهترین پاسخ

سلام. بخش اول را برای تان نوشتم ولیکن بخش دوم متن تان ایراد دارد. آیا ممکن است از ....... خواش کنیم که ..... درست می باشد؟ 

It seems to me / I think that some of / a number of the questions asked by the referees about the chemical analysis part have been because we have explained / outlined the quality control part for all the elements analyzed by the device whereas we have used only a few of those elememts in this manuscript.

توسط (4.6k امتیاز)
استاد بزرگمهر، با تشکر فراوان از لطف شما. ببخشید بخش آخر به این صورت بود که آیا میتونیم از همکارتون بپرسیم که آیا اطلاعات داده شده با در نظر گرفتن این سه عنصر به جای کل عناصر استفاده شده باز هم درست می باشد؟
توسط (304k امتیاز)
+1

خواهش می کنم. 

May we seek your colleague's view as to whether the  information given / provided based on said three elements (instead of all the elements used) would still prove correct?

توسط (4.6k امتیاز)
استاد بزرگمهر، سپاس فراوان از لطف و راهنمایی های ارزشمندتان.
توسط (304k امتیاز)
خواهش می کنم.

پرسشهای مرتبط

کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...