پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+12 امتیاز
626 بازدید
در فارسی به انگلیسی توسط (1.8k امتیاز)

سلام دوستان
لطفا از قرار دادن مطالبی که به آموزش زبان انگلیسی مربوط نمیشود و خلاف اخلاق است خود داری کنید .
این سایت نه جهت گیری سیاسی دارد نه دینی , نه گروهی نه مذهبی . سالها زحمت کشیده ایم تا این جو دوستانه و محترمه سایت چی میگن را به این صورت نگاه داریم, لطفا به قوانین سایت احترام  بگزارید و مطالب اینجا را سیاسی نکنید!

از اینکه به زحمت ما احترام میگزارید متشکریم

http://chimigan.com/index.php/terms

توسط (8.2k امتیاز)
+1

Dear Admin,

I have been hear for months and totally understand you guys. I personally respect it and thank you for all you do to keep this forum focused

Thanks again for everything

توسط (1.1k امتیاز)
با سلام همتون خیلی با معرفتین از اینکه با محبتین  و در زمینه ارتقای زبان و ترجمه می کوشید خداییش خیلی دمتون گرم و خیلی سپاس گذارم

1 پاسخ

+3 امتیاز
توسط (15.5k امتیاز) 1 گزارش
بازنگری شد توسط
این که شما برای سایت زحمت فراوان میکشید جای تقدیر دارد. اما مگر انسان یک موجود تک بعدی است که بگویید ما اینجا با هیچ چیز کار نداریم جز زبان. مشخص است که اینجا هدف یادگیری زبان است، اما اگر شخصی در همین سایت نوشتاری خلاف ادب، یا خلاف اخلاق، یا خلاف اصول اعتقادی و ... مطلبی بزند و به آن رنگ یادگیری زبان بدهد، باز هم برای شما اشکال ندارد چون داره زبان کار میکنه؟ واقعا متاسفم که هیچ چیز برای شما مهم نیست جز همون زبان. به جای اینکه به فردی که نماد کشورت بی احترامی کرده معترض باشی، در مقابل نسبت به افرادی که به او معترضند اخطار میدهی و مطالبشون را پاک میکنی؟ جای تاسف داره و من حاضر نیستم در فضایی که مدیرش فقط برای پر رونق شدن سایتش چشمش رو بر هر هتاکی میبنده فعالیت کنم.
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...