پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

–3 امتیاز
463 بازدید
در معرفی کتاب, سایت توسط (440 امتیاز)
جدول مقایسه نمرات آیلتس و تافل رو در این لینک مشاهده کنید

http://www.zabania.ir/exams-scores-comparison

1 پاسخ

+3 امتیاز
توسط (2.4k امتیاز)

سلام. من همیشه سعی می کنم وارد مسایل حاشیه ای نشم. اما از شما خواهش می کنم قدری مراعات حال کاربران را بکنید. اصولا تبلیغ زیاد نتیجه معکوس دارد. شما می توانید با تماس با مدیر سایت چی میگن تبلیغ سایت خود را در سایت بگذارید. شما در هیچ سایت پرسش و پاسخ سوالات انگلیسی به این شکل نمی توانید تبلیغ کنید فورا شما را بن می کنند. تصور بفرمایید چند نفر دیگر مثل شما همین رویه را دنبال کنند، به نظر شما به عنوان یک فرد تحصیل کرده و با شعور چه اتفاقی می افتد؟  بنده خودم چند بار تبلیغ کرده ام اما شما کلا کاربر تبلیغی این سایت هستید شبیه به یک Bot. این واقعا به دور از شان انسان است که سایت پرسش و پاسخ را تبدیل به مکانی برای تبلیغات خود کند. دوستان به شما تذکر دادند و نتیجه ای در بر نداشته. من از مدیریت سایت چی میگن خواهش می کنم بیشتر به فضای این سایت اهمیت بدهند.

توسط (2.7k امتیاز)
+1

I dont like this zabani website either, tired of it -1

توسط (2.4k امتیاز)

The best way to deal with it is the Signature advertising feature which is one of the best free forms of advertising on the forums and it will appear at the bottom of any posts you make. (not available on this Website at this time). By then, in my opinion, Dear Admins should apply a posting limitation restriction, say, two ads per month limit, to all accounts to stop the rash of ad threads being posted on Chimigan.com.

توسط (453 امتیاز)
نمیدونم پستهای پیشین ایشون چی بوده ولی اگر آنچه که در لینک بالا آمده درست باشه میتونم بگم که به درد بخوره! چرا همه این جور برخورد کردن نمی دونم مگر اینکه آنچه در آن لینک (پیوند) بوده نادرست باشه؟!
توسط (2.4k امتیاز)

شرمنده ولی مثل اینکه شما اصل مطلب رو نگرفتید. بحث به درد بخور بودن و درستی یک مطلب نیست بلکه بحث پر شدن سایت پرسش و پاسخ از تبلیغاته. این جمله من رو خوندید؟

(تصور بفرمایید چند نفر دیگر مثل شما همین رویه را دنبال کنند، به نظر شما به عنوان یک فرد تحصیل کرده و با شعور چه اتفاقی می افتد؟

یک سایت شاید هزاران مطلب داشته باشد حالا تصور کنید اگر هر کس بخواهد هر روز دو تبلیغ پست کند. این سایت بیش از هزار نفر کاربر دارد ... هر نفر در روز 2 تبلیغ = 2000 تا. در ماه =60000 تا.

سایت Wordreference از برترینهاست. میلیون ها پست دارد حالا نیاز هست که من هر روز لینک پست ها را یکی یکی در اینجا قرار دهم؟؟ همش هم بقول شما به درد بخوره! اگر واقعا به درد بخور است هر کس بخواهد می تواند عضو همان سایت شود.

توسط (440 امتیاز)
در این سایت بخشی طراحی شده به عنوان معرفی کتاب و سایت ، یعنی کاربرها میتونن کتاب ها و سایت های مفید رو معرفی کنن.

من چند پست از یک سایت رو با موضوعات آموزشی قرار دادم، حتی مستقیما تبلیغ سایتی رو نکردم بلکه مطالبی که از نظرم مفید بوده رو به اشتراک گذاشته و خواهم گذاشت

اینکه کسی این دست پست رو دوست نداره دلیلی منطقی برای عدم فعالیت من نیست. متاسفانه چند روزیه حساسیت ایجاد شده روی ارسال های من و من اون تایمی که میتونستم در سایت بچرخم و مطلب یاد بگیرم یا در صورت توان، مطلبی یاد بدم رو باید صرف جواب دادن به اعتراضی کنم که میخواد فعالیت من طوری باشه که او علاقه داره

5 دسته بندی برای این سایت تعریف شده و من در یکی از این 5 تا فعالیتم بیشتره، همین

اگر این پست ها براتون مفید یا جالب نیست، اول : عذر میخوام که نتونستم مطالبی مفید برای بخشی از شما فراهم کنم اما بخش بزرگتری هستند که پیگیری میکنند پس لطفا : دوم : هنگام مواجه شدن با پست های من، صرفا و به راحتی ازش رد بشید

امیدواارم به فعالیت های همدیگه ااحترام بزاریم

شادیتون روز افزون
توسط (2.4k امتیاز)

"من چند پست از یک سایت رو با موضوعات آموزشی قرار دادم، حتی مستقیما تبلیغ سایتی رو نکردم بلکه مطالبی که از نظرم مفید بوده رو به اشتراک گذاشته و خواهم گذاشت"

با تشکر از شما جناب آقای علیرضا بهرامی زاده مدیریت محترم سایت زبانیا

توسط (440 امتیاز)
اگر در مورد مارکتینگ مستقیم و غیر مستقیم کمی اطلاعات کسب کنید متوجه منظور من خواهید شد دوست عزیز

در تمام این کامنت ها یک نکته مشترک وجود داشت و اون تلاش برای جهت دادن به فعالیت های بنده بود. منم پیشنهادی به همه دوستان دارم. به پرسش های دوستان دیگه پاسخ دهید تا به این صورت پست های اون دوستان هم بالا بیاد و به صورت اتوماتیک پست های بنده که مورد وثوق شما نیست پایین میره

متشکرم که نظراتتون رو ارائه دادید. باز هم امیدوارم به شیوه فعالیت همدیگه احترام بزاریم.

بنده هم در حد سواد و وقتمم در بخش های دیگر سایت فعالیت میکنم و خواهم کرد
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...