پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+2 امتیاز
2.6k بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (12 امتیاز)
من به تازگی کنکور زبان دادم و خوب هم بود میدونم قبول میشم اما رشته تخصصی خودم رو که تجربیه نع .میخواسم بدونم به نظرتون یه سال دگ رو بخونم تا رشته مورد نظرم رو تو رشته تخصصیم بیارم یا زبان رو که امسال قبول میشم برم با توجه به این که به شدت به زبان علاقه دارم .و این در حالیه که نظرات خیلی از کاربرارو میخوندم و میگفتن که از انتخاب این رشته پشیمونن و بازار کار نداره

خواهشششششش میکنم راهنماییم کنید....

2 پاسخ

+2 امتیاز
توسط (4.7k امتیاز)
سلام،

درسته قبلا به اين سوال پاسخ داده شده. اما ميخواستم بگم كه... البته فقط  نظر شخصي خودمو ميگم، اگه واقعا به رشته‌ي خودتون علاقه داريد، پس حيفه كه بريد زبان بخونيد! مي‌تونيد شما همراه يه رشته‌ي ديگه زبان رو هم خودتون توي خونه ياد بگيريد. چون به هرحال زبان انگليسي براي همه لازمه، چه بخواين، چه نخواين، مجبوريد و يه جورايي بايد ياد بگيريد. وقتي شما به زبان علاقه داريد مطمئنا اگه حوصله كنيد و كمي وقت بذاريد صد در صد بدون رفتن به دانشگاه هم ميتونيد ياد بگيريد. اما خب اگه به خاطر اينه كه اين رشته بازار كار نداره و اون يكي‌ها داره اصلا اين درست نيس. بازار كار زمانيه كه يه آدم خودش زرنگ و فعال باشه. برا هيچ رشته‌اي بازار كاري وجود نداره. خودتون بايد سعي و تلاش كنيد و با زرنگي خودتون بتونيد به يه جائي برسيد.

يعني شما به رشته‌هاي تخصصي خودتون هم بريد، باز اگه تلاش نكنيد و همت نداشته باشيد مطمئنا كاري نمي‌تونيد برا خودتون پيدا كنيد.

من فقط نظر شخصي خودمو گفتم. اگه هم به زبان علاقه داريد و هم به رشته‌ي خودتون، پس رشته‌ي خودتونو ادامه بديد و همراه اونم زبان انگليسي رو هم ياد بگيريد. اما نه اگه به رشته‌ي تجربي زياد علاقه چنداني نداريد، و فقط به خاطر اينكه تو رشته‌هاي تجربي كار وجود داره، مي‌خواين يه سال هم پشت بمونيد، پس اشتباه فكر مي‌كنيد و به نظر من همون رشته‌ي زبان رو بريد ادامه بديد.
+1 رای
توسط (68.6k امتیاز)

سلام

این پرسش یه جورایی قبلا پرسیده شده:

http://goo.gl/nkPFnz

http://goo.gl/BmkVLb

کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...