پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+7 امتیاز
1.1k بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (3.8k امتیاز)
بچه ها چرا اینجوری شده اینجا !!!

بی دلیل چرا بهم منفی میدین ؟؟؟؟
نظرتون چیه یجوری بشه سایت که هرکسی میخواد منفی بده  بدون دلیل نتونه منفی بده !

یعنی مثلا یه فضایی واسه نوشتن دلیلش باشه که اگه اون فضارو خالی بذاره نتونه منفی بده....!!!!!

بخدا جو خیلی داره بد میشه من که حسابی گله دارم!!!

4 پاسخ

+3 امتیاز
توسط (55.1k امتیاز)

 سلام

من هم نمیدونم چرا بعضی ها بی خود و بدون ذکر دلیل منفی میدن.

فقط یه معنی میتونه داشته باشه و اون هم بچه بازیه

به نظر من بچه ها بر اساس دانششون یا جستجویی که میکنن پاسخ میدن

اگه پاسخشون اشتباهه خوب بشون مثبت ندن یا به عنوان جواب برتر انتخاب نشه

من توصیه میکنم بخش منفی دادن رو حذف کنن تا کسی نتونه رو اعصاب بقیه بره

توسط (27.1k امتیاز)
You can say that again
توسط (3.8k امتیاز)

سلام علی

حالا حذف پیشکش !!!!

بالاخره این فرمت سایتِ...

ولی میگم که....میشه یه کاری کرد که طرف باید یه باکس مخصوص به دلیلشو پر کنه بعد....!!!!

اینجوری فرمت سایت هم بهم نمیریزه...

توسط (1.6k امتیاز)
راستش یه مدت به من هم گیر داده بودن !حتی براش یه تاپیک گذاشتم بیاییم این مسئله رو حل کنیم ولی فقط چند نفر ازش استقبال کردن.با فرمایش شما باز حل نمیشه یه نفر اگه بخواد منفی بده میره یه اکانت جعلی میسازه میاد میگه: خوشم میاد!!! باید یه کار دیگه کرد.فکر کنم هرکسی جزو سه نفر فعال باشه بهش زیاد گیر الکی میدن.
توسط (3.8k امتیاز)
درست میگی شما حامد جان.....

بالاحره باید یه راهی داشته باشه دیگه !!!

10 امتیاز میگیری دو تا  منفی بی دلـــــــــــــــــــــــــــیل بهت میدن همونم میپره !!!

این مشکلو یجوری خود ادمین باید حل کنه....
0 امتیاز
توسط (3.0k امتیاز)
بنده هم با شما موافقم . البته من بیشتر موافق برداشتن امتیاز منفی هستم. من خودم شخصا بهیچوجه امتیاز منفی نمی دم چون به اعتقاد من کسی که وقت میذاره و زحمت میکشه میاد جواب سوال رو میده قابل احترامه .حالا اگه پاسخش غلطه دلیل نداره ارزش زحمتش رو از بین ببریم . فقط یه نکته ای هست الان. تو این مدت خیلی از یوزرها پیشنهادات و انتقادات خودشون رو گفتن ولی ادمین های عزیز هیچ ترتیب اثری نمی دن .یعنی در واقع خیلی کند عمل می کنن . من البته یه کم در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی قبلا کار کردم.فکر نمی کنم اینقدر زمان لازم داشته باشه یه ماژول چت بذارن یا مثلا ماژول امتیاز منفی رو بردارن و از اینجور تغییرات .مگر اینکه ادمین های عزیز سرشون خیلی شلوغ باشه و فرصت نداشته باشن به این سایت رسیدگی کنن. جسارت بنده رو ببخشید. در واقع انتقاد بود.
توسط (1.8k امتیاز)
+2

Ali, Nikoo, Bizi, hamed, shahnaz and everyone else who helps others, we are telling you; you guys rock! you are awesome! :)

با سلام خدمت کاربران محترم که به هر طریق دارید یکدیگر را در آموزش زبان یاری میرساند

در این سایت هر کسی آزاد است ابراز نظر کند در مورد پاسخ ها و ما باید صبور باشیم  و به هدف اصلی که کمک به  یکدیگر است فکر کنیم. اینجا هم مثل یک جامه کامل است, برای بهبود آن نیاز به صبر و همکاری است.  ما به عنوان ادمین تلاش میکنیم کوچکترین دخالتی در مطالب سایت نداشته باشیم و کاملا بی طرف عمل کنیم و به کاربر ها آزادی دهیم مگر اینکه خلافی انجام دهند.
-عقیده ما بر این است که  امتیاز منفی صد در صد نیاز بوده و هدف آن این است که  پاسخ های نا صحیح مشخص شوند.  برای ما ارزشمند است که عزیزان کاربر زحمت میکشند و پاسخ ارایه میدهند ولی از آن مهمتربرای همه ما این است که بینندگان این سایت بتوانند به سادگی پاسخ صحیح را از غلط تشخیص دهند. و برای اینکه سهم امتیاز های منفی بی مورد کم بشه باید خودمون اگر جوابی رو دیدیم بی مورد منفی گرفته مثبت دهیم, و اگر بی مورد مثبت گرفته منفی بدهم, ولو اینکه جواب توسط کسی داده شده که سابقه خوبی در جواب های درست دارد.پیشنهاد میشود به اهداف  مهم و بزرگ توجه کنیم تا این سایت را  به  یک سایت بی نقص و مرجع  تبدیل کنیم .

١- کمک به یکدیگر در استفاده صحیح از زبان
٢- معرفی با سواد ترین  زبان  دانان ایرانی به همه ایرانی ها

خانوم شهناز, با سلام و ارادت :
-تشکر فراوان از مطلبتون و پاسخهای ارزشمندتون به سوالات کاربران.
 اگر پیشنهاد  شما بر این است که  امتیاز منفی برداشته شود. در   قسمتی که از شما خواسته  شده چه امکاناتی رو برای سایت میخواهید, پیشنهاد خود را در غالب یک پاسخ مطرح بفرمایید, در صورتی که دوستان به پیشنهاد شما رای مثبت دادند, چشم ما امتیاز منفی را بر میداریم.     
 - ما این جمله شما رو به هیچ وجه جسارت نمیدونیم, ما حضور شما رو به عنوان یک هموطن و همچنین  به عنوان یک پزشک ( همونطور که در یکی از نظر ها فرمودید ) خیلی ارزشمند میدونیم و از اینکه پاسخ های درستارایه میدهید بسیار سپاسگزاریم. ما از کاربران نظر  خواستیم و ذکر کردیم چه امکاناتی احتیاج دارید که در برنامه آینده خود قرار دهیم و در ماههای آینده انجام دهیم. توجه کنید هم اکنون مشغول کارهای دیگری برای سایت هستیم و این موارد را برای برنامه ریزی آینده قرار دهیم, مگر اینکه موردی  نیاز باشد سریعا انجام شود. مثلا رای دهی به نظرات که بالاترین رای رو گرفته تا کنون در برنامه خود قراد دادیم ( ٧ امتیاز مثبت ).
- ما در خواست میکنیم اگر برای شما نظرات کاربر ها مهم است, ای کاش شما هم حد اقل در حمایت از آن  دوستان کمی وقت میگذاشتید و حمایت خود را در همان قسمت و جای خودش میفرمودید.
- اگر تصور شما این است که  کارها  مثل ایجاد چت روم وقت زیادی نخواهد گرفت  ما  از همین جا رسما از شما دعوت میکنیم به گروه ما  ملحق شوید. جهت اینکه کمی اطلاع در مورد گروه خود بدهیم :   گروه  اصلی ما متشکل از ایرانی تبار های تحصیل کرده از لیسانس تا دکترای کامپوتر هست, و گروه کوچکی که غیر ایرانی بوده و از سراسر دنیا برای ما پروژه های کوچک انجام میدهند و در ارتباط  هستند. اگر واقعا فکر میکنید که میتوانید روزی ٢ ساعت وقت بگذارید به ما ملحق شوید تا با حجم کارها آشنا شوید.
لطفا ادامه سوالات خود را برای ما از طریق تماس با ما بفرستید. 

از همگی دوستان سپاسگزاریم که سخاوتمندانه هم وطن های خود را در یاد گیری و استفاده درست زبان یاری میرساند  
 

0 امتیاز
توسط (10.2k امتیاز)
به نظر من اصلا نباید منفی یا مثبت داد (ولی نظر دادن در مورد جواب ها باشه). در آخر خوده کسی که سوال کرده بهترین جواب رو انتخاب کنه بهتره
0 امتیاز
توسط (1.2k امتیاز)

منم اينو برا ادمين مطرح كردم، خيلي زشته اين كارا

پرسشهای مرتبط

+1 رای
1 پاسخ 329 بازدید
دسامبر 11, 2019 در فارسی به انگلیسی توسط enpersi (429 امتیاز)
+2 امتیاز
2 پاسخ 2.9k بازدید
+1 رای
2 پاسخ 604 بازدید
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...