پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+2 امتیاز
426 بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (19 امتیاز)
اصلاح شد توسط

1 پاسخ

+5 امتیاز
توسط (12.2k امتیاز)
سلام

به خواست خدا، بار دگر متولد شود، با این تفاوت که این بار در کشوری انگلیسی زبان چشم به جهان گشاید!

تنها راهکار برای یادگرفتن یک‌زبان، بدون دانستن آن زبان همین است.

برای مثال، می تونید از تمامی کارشناسان زبان و زبان آموزان این سایت سوال کنید، همه دوستان سال ها زحمت کشیده اند، کتاب های مختلفی در زمینه های مختلفی خونده اند، تمرین های زیادی داشته اند، سایت های زیادی را برای کسب دانش و مطلب مطالعه کرده اند، و ... ، شما هم اگه مایلید زبانی را یاد بگیرید، باید زحمت بکشید و صبر داشته باشید، برای یاد گرفتن زبان، باید از هر آنچه که در اطرافتون هست مطلب یاد بگیرید. نباید تنها به یک کتاب اکتفا کنید و‌انتظار داشته باشید با تموم کردن آن کتاب زبان را کاملا فرا گرفتید. 

خواندن کتاب داستان، رمان، روزنامه انگلیسی، مجلات انگلیسی، خواندن مطالب موجود در سایت ها، اعم از آموزش ها، هشدار ها، خبر ها، دانستنی ها... هر آنچه که شما رو‌ وادار به عمل خوندن کند( و اینکه تمامی لغات جدید و دشوار را یاد داشت کنید، و از دیکشنری های موجود، مثالی برای هر لغت جدید بنویسید.

خواندن کتاب های گرامر مختلف، فقط به یک منبع بسنده نکنید، خواندن نکات گرامری در سایت های انگلیسی زبان، حل تست های راجع به گرامر که در بسیاری از وب سایت ها موجود است. خواندن افعال دو قسمتی، هم  در قالب پی دی اف اش موجود است هم نرم افزار. خواندن عبارات پرکاربرد انگلیسی در موقعیت های مختلف( و بعد خواندن ازشون استفاده کنید و‌تکرار کنید، چون خواندن‌بدون تکرار و استفاده فایده نداره و زود از ذهن خارج میشه.)

داستان های صوتی گوش بدید، بعد شنیدن داستان خلاصه ای از داستان را برای خودتان تعریف کنید و‌هم زمان صدایتان را ضبط کنید، بعد به صدای خود گوش بدید و نکات قوت و ضعف خود رو یادداشت کنید. هر گونه فایل صوتی که در سایت ها موجوده انتخاب کنید و گوش بدید، مهم نیست موضوع چیه، چون شما باید توانایی فهمیدن هر نوع موضوع را داشته باشید، وقتی که مکررا گوش دادید، بعد مدتی گوشتون عادت می کنه و کلمات رو بیش از پیش حدس میزنین. فیلم های سینمایی خودشون منبع جملات و اصطلاحات مفید و پرکاربرد هستند.‌ مهم نیست که چقدر متوجه میشید از یک فیلم، چون قرار نیست همون بار اول کل فیلم و دیالوگ هاش رو‌بفهمید، مطمئن باشید بعد هر بار گوش دادن و تماشا کردن، درصد فهمتون از گفته های فیلم بیشتر میشه. برای خوب نوشتن، باید زیاد بخونید. وقتی زیاد خوندید با ساختار های مناسب و رایج نوشتاری انگلیسی آشنا میشید و میدونید هر جا چه کلمه و عبارتی به کار ببرید.

موفق باشید

NW
توسط (304k امتیاز)

Dear Mr.Nightwalker,

Hi and +1 for your very good answer especially regarding the movies.

Also +1 to Agha Saman for taking the liberty to raise said question on a sincere basis.

توسط (12.2k امتیاز)

Hi

It's been a pleasure Mr. Bozorgmehr.

توسط
من پیشنهاد می کنم https://www.penpaland.com وب سایت تبادل زبان بر اساس

پرسشهای مرتبط

+4 امتیاز
1 پاسخ 3.3k بازدید
+1 رای
1 پاسخ 508 بازدید
مارس 30, 2017 در پیشنهاد و همفکری توسط dunnowhat (125 امتیاز)
+1 رای
1 پاسخ 451 بازدید
+3 امتیاز
2 پاسخ 241 بازدید
دسامبر 30, 2019 در پیشنهاد و همفکری توسط arzhvan (15 امتیاز)

پر امتیاز ترین های هفته قبل

نام امتیاز هفته امتیاز کل
Son-Rez 35
10.5k
Hrhp 16
16.9k
Shrsahar 5
5

نفرات اول تا سوم امتیاز کل

Behrouz Bozorgmehr

304.1k
BK

101.8k
Tabrizi

74.1k
کلیک برای دیدن رتبه های کل
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...