پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
287 بازدید
در English to Persian توسط (246 امتیاز)

In the analysis, the QFD team determined that this was related to a failure mode of employees feeling cheated when their company plan did not cover what they thought was covered according to the published documents that explained their
insurance coverage. This leads to the customer need that employees know exactly what they are entitled to. This would also help the company hire the best new college graduates who were attracted to good health insurance.

در تحلیل­ها، تیم QFD مشخص نمود که هنگامیکه برنامه­ شرکت آنچه را که کارکنان فکر می­کردند بر طبق مستندات منتشر شده و مشروح در پوشش بیمه ای پوشش داده شده است،پوشش نداد ،مرتبط به حالت شکست کارکنان در احساس فریب خوردگی بود. این امر به این نیاز مشتری منجر می شود که کارکنان دقیقا بدانندکه مستحق چه چیزی هستند. این امر به شرکت کمک می­کند که بهترین فارغ التحصیلان جدید کالج را استخدام کند که بیمه­ی سلامت خوبی جذب کرده اند. 

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (304k امتیاز)
انتخاب شد توسط
 
بهترین پاسخ
در این تحلیل , تیمِ QFD مشخص نمود که این (موضوع) مربوط به یک حالت ناکامی روحی ناشی از احساس مغبون شدگی / فریب داده شدگی کارکنان مبنی بر اینکه طرحِ بیمه ای شرکت بر خلاف انتظار آنها مطابقِ توضیحات مشروحه در اسناد و مدارک منتشره یِ پوششِ بیمه ای شان تحت پوشش قرار نداده بود , می گردید. این (امر) منجر به این احساس مشتری می شود که کارکنان دقیقاً از آنچه محق به / مستحق آن هستند اطلاع دارند. این امر همچنین به شرکت کمک می کرد تا بهترین افرادِ تازه از دانشگاه / دانشکده فارغ التحصیل شده را که مجذوب (پوشش های) بیمه یِ سلامت خوب می شدند استخدام نمایند.
توسط (246 امتیاز)
عالی بود :)
توسط (304k امتیاز)
ممنون , لطف دارید.
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...