پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+2 امتیاز
716 بازدید
در فارسی به انگلیسی توسط (707 امتیاز)
صورتم پوست پوست شده به انگلیسی

3 پاسخ

+1 رای
توسط (707 امتیاز)
انتخاب شد توسط
 
بهترین پاسخ
My skin is sloughing off because of dryness

پوستم به خاطر خشکی پوست پوست شده
توسط (304k امتیاز)
+1
سلام -  روال این نیست که کاربران پاسخ خود را انتخاب کنند. مضافا اینکه پاسخ شما تکرار ترکیب slough off  است که آقای شرلوک در پاسخ شان لینک اش را مبنی بر همین پاسخ به یک سوال مشابه قبلی برایتان گذاشتند. لذا پیشنهاد می کنم جهت رعایت اصل امانت داری پاسخ ایشان را انتخاب فرمایید. البته این صرفا یک پیشنهاد است و اختیار با خودتان است.
توسط (707 امتیاز)
بازنگری شد توسط
+1
بله. من پاسخ ایشان رو ندیده بودم. سپاس از یادآوری لینک.

در ضمن، این سایت قرار است اصطلاحات مورد نیاز را در خود داشته باشد. بنابراین اشکالی ندارد که اعضا برای نمایش یک اصطلاح، ابتدا پرسش آن را مطرح کنند و سپس پاسخ آن را نیز بدهند و همچنین منتظر پاسخ های بیشتر باشند. این مغایرتی با هدف سایت ندارد.
توسط (304k امتیاز)
بازنگری شد توسط
خواهش می‌کنم. ضمنا در مورد پاراگراف دوم پست نظر امروزتان ، نکته اصلی پست نظر قبلی بنده انتخاب پاسخ تان توسط خودتان بود. ضمنا فکر کنم به دلیل جلوگیری از این موارد ، مدیران محترم سایت از مدتی قبل به اینطرف امکان پاسخ دهی به سوالات توسط خود سوال کنندگان را مسدود نموده باشند و چنانچه سوال کننده هم بخواهد پاسخ سوال خود را بدهد فقط به شکل ارسال پست نظر میسر باشد. البته این سیستم جدید در مورد سوالات مطروحه از تاریخ اصلاح سیستم ببعد اجرایی شده و در مورد سوالات مطروحه قبلی هنوز امکان پاسخ دهی به سوال و انتخاب پاسخ توسط خود پاسخ دهنده وجود دارد که خوشبختانه دوستان سوال کننده که خودشان هم به سوال خود پاسخ داده اند از انتخاب پاسخ خود توسط خودشان خودداری می ورزند‌.
توسط (707 امتیاز)
+1
 

ارسال پاسخ برای سوالی که خودمان مطرح میکنیم چه در قالب پست نظر و چه پاسخ، از دیدگاه من به پربارتر شدن سایت کمک بسزایی خواهد کرد.
توسط (304k امتیاز)
ممنون ؛ ولیکن مایلم با احترام ، توجه شما را مجددا به نکته اصلی مورد اشاره در دو پست نظر قبلی بنده یعنی انتخاب پاسخ تان توسط خودتان جلب نمایم بخصوص که حتی وقتی هم که از لینک پاسخ با فعل slough off توسط پاسخ دهنده قبلی آگاه شدید نیز همچنان آن انتخاب پاسخ خودتان را حفظ کرده اید.
+1 رای
توسط (30.1k امتیاز)

http://chimigan.com/39551/ازبس-ارایشش-غلیظ-بودصورتش-پوست-پوست-شه-بود

+1 رای
توسط (13.0k امتیاز)

پرسشهای مرتبط

+2 امتیاز
3 پاسخ 422 بازدید
+1 رای
1 پاسخ 1.4k بازدید
+1 رای
2 پاسخ 1.0k بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 421 بازدید
آگوست 29, 2020 در فارسی به انگلیسی توسط amiri_1365 (366 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 433 بازدید
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...