پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+4 امتیاز
2.4k بازدید
در فارسی به انگلیسی توسط (34 امتیاز)
روزهای تشکیل کلاس به انگلیسی چی میشه؟

2 پاسخ

+1 رای
توسط (304k امتیاز)
انتخاب شد توسط
 
بهترین پاسخ

class session days

0 امتیاز
توسط (74.1k امتیاز)

class days

class schedule

توسط
+1
من جوابای شما رو خیلی دوست دارم جناب تبریزی تا جای ممکن راحت و روونه.

من این جمله:" به انگلیسی فکر کن" رو خیلی شنیدم ولی با خوندن جوابای شما دارم بهش میرسم جوابای شما رو که با جوابای دیگران مقایسه می کنم،می بینم برای جملات انگلیسی خیلی پیچ و تابش میدن بعضا با دانش بالایی که دارن انگار ترجمه کلمه به کلمه یا زمان به زمان جمله فارسیه.

گاهی اوقات جملاتی که ما به ماضی نقلی میگیم اونا به حال ساده یا گذشته ساده میگن ولی فارسی زبانان حتما میخوان به ماضی نقلی بگن

 
توسط (74.1k امتیاز)
خیلی ممنون. نظر لطف شماست. بله مطلبی که در مورد زمان جملات فرمودید کاملا درسته. من بارها تاکید کردم که اونها همیشه دقیقا از ساختارهایی که ما استفاده می کنیم برای بیان یک مفهوم استفاده نمی کنن. داشتن دایره لغت بالا و تسلط بر گرامر بزوما به زبان طبیعی ختم نمی شه. هدف از کتاب هایی هم که دارم تالیف می کنم دقیقا همینه که بگه برای طبیعی حرف زدن اصلا نیازی به دونستن ساختارهای گرامری پیچیده یا دونستن لغات سطح بالا نیست بلکه یاد گرفتن نحوه به کار بردن لغات و ساختارهای ابتدایی به صورتی که یک انگلیسی زبان اون رو به کار می بره باعث طبیعی شدن گفتار و نوشتار می شه.
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...