پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
206 بازدید
در English to Persian توسط (320 امتیاز)
The international sale transaction is in essence a sale of goods and presents all those commercial and legal problems inherent in any sale of goods . Its special features arise from the simple fact that seller and buyer are based in different countries . This exacerbates these inherent problems to a degree where the parties have , as a matter of course , to make provision in their contract for dealing with them .

معامله‌ی فروش بین‌الملی اساسا همان فروش کالاها بوده و تمامی مشکلات تجاری و حقوقی که ذات فروش هر کالایی است را ارائه می‌کند.ویژگی‌های خاص آن از این حقیقت ساده ناشی می‌شوند که فروشنده و خریدار در دو کشور مختلف قرار دارند. این مورد باعث وخیم‌تر شدن مشکلات ذاتی مذکور تا حدی می‌شود که در آن حد، گروه‌ها مجبورند تا قیودی را در معاهدات خود برای فائق آمدن بر آن‌ها ایجاد کنند.

1 پاسخ

+1 رای
توسط (304k امتیاز)
انتخاب شد توسط
 
بهترین پاسخ

سلام - ترجمه تان مفهوم را می رساند ; فقط لطفاً توجه داشته باشید که لغت goods به معنای کالا است و نه کالاها. بهرحال با محوریت ترجمه ای که خودتان زحمت کشیده و انجام داده اید و با اندک تغییراتی نظرتان را به ترجمه زیر نیز جلب می نمایم :

  معامله فروش بین المللی در اصل یک (فعالیت) فروش کالا است و تمام مشکلات تجاری و حقوقی ذاتی موجود در هر (فعالیت) فروش کالا را با خود بهمراه دارد. ویژگی های خاص آن ( نیز) ناشی از این واقعیت ساده است که فروشنده و خریدار در کشورهای مختلف ( مستقر) هستند. این مسئله / موضوع موجب تشدید /  وخیم تر شدن مشکلات ذاتی  موصوف /  مذکور می شود تا حدی که طرفین ( معامله) به عنوان  یک امر /  اقدام طبیعی  /  بدیهی  ناگزیر به پیش بینی /  ارائه /  افزودن  یک  ماده /  شرط  در قراردادهای  خود برای  پرداختن به /  حل و فصل آنها خواهند بود. / می باشند.

 

پرسشهای مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ 202 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 251 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 277 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 203 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 354 بازدید
آگوست 29, 2018 در English to Persian توسط Tabrizi (74.1k امتیاز)
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...