پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+1 رای
309 بازدید
در English to Persian توسط (654 امتیاز)
It seems to me, just practicing myself, that it only comes out sounding like "ch" if I have my teeth at the back clenched at the beginning of the sound. If my teeth aren't touching, it comes out as a "t". That's what I would recommend: Don't let your teeth clench at the beginning in order to get a pure "t" sound, which you should aim for.
توسط
 

حین تمرین با خودم به نظرم رسید که فقط موقعی صدای ch ایجاد می‌شود که برای تلفظ این حرف، اول دندان‌ها را به هم فشار دهم. اگر دندان‌ها به هم نرسند، صدایی مانند t  تولید می‌شود. توصیه من این است که برای اینکه فقط صدای t مورد نظرتان را به دست آورید، از ابتدا دندان‌ها را به هم فشار ندهید.

1 پاسخ

+1 رای
توسط (10.5k امتیاز)
انتخاب شد توسط
 
بهترین پاسخ
حین تمرین با خودم به نظرم رسید که فقط موقعی صدای ch ایجاد می‌شود که برای تلفظ این حرف، از اول دندان‌ها را به پشت دندان‌های بالا فشار دهم. اگر دندان‌ها به هم نرسند، صدایی مانند t  تولید می‌شود. توصیه من این است که برای اینکه فقط صدای t مورد نظرتان را به دست آورید، از ابتدا دندان‌ها را به هم فشار ندهید.
توسط (654 امتیاز)
ممنونم

پرسشهای مرتبط

+1 رای
2 پاسخ 230 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 265 بازدید
+1 رای
2 پاسخ 295 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 392 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 190 بازدید
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...