پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+1 رای
50.9k بازدید
در معرفی کتاب, سایت توسط (573 امتیاز)
سلام. من به زبان آموز سطح pre-intermediate (از A2 تا B1) که داره american english یادمیگیره چه دیکشنری مناسب هست معرفی کنم؟ دیکشنری های لانگمن و آکسفورد یه مقدار گیجم کردن. basic - elementary- essential- learner's dictionary .... گیج شدم کدوم اینا میتونه براش مناسب باشه.

ممنون میشم برای (intermediate (B1-B2 هم راهنمایی بفرمایید.

1 پاسخ

+1 رای
توسط (74.1k امتیاز)
انتخاب شد توسط
 
بهترین پاسخ
اگه زبان اموز شما تو یه روستای دورافتاده زندگی نمی کنه و دسترسی به امکانات داره که من اصلا استفاده از دیکشنری کتابی رو توصیه نمی کنم. بهترین دیکشنری ها نرم افزارهایی هستن که تلفظ لغات رو به صورت واقعی ادا می کنن (البته نه تلفظ کامپیوتری). چون همونطور که می دونید با علائم فونوتیک نمی شه تلفظ واقعی لغات مخصوص تلفظ آمریکن اونها رو نشون داد و فقط به صورت تقلیدی می شه این تلفظ ها رو یاد گرفت. برای نمونه شما تلفظ دو لغت apple و disintegrate (یک لغت ساده و یک لغت سخت) رو یک بار با علائم فونوتیک و یک بار هم با تلفظ واقعی آمریکن اونها تو نرم افزارگوش بدین تا متوجه تفاوت فاحش بین اونها بشین. من همیشه به همه استفاده از نرم افزاهایی که صداهای ضبط شده واقعی لغات رو دارن توصیه می کنم نه دیکشنری کتابی و خودم هم از اول زبان رو با دیکشنری نرم افزاری یاد گرفتم و تلفظم عین native speaker هاست.
توسط (573 امتیاز)
صحیح می فرمایین. من هم منظورم نرم افزارش هست.  الان برای گوشیش میخوام اپ معرفی کنم اپ ها هم این تنوعی که گفتم رو دارن.
توسط (74.1k امتیاز)
برای گوشی پیشنهادم LDOCE 5 یا همون Longman Dictionary of Contemporary English هست که از نظر محتوا بسیار عالیه ولی به صورت آفلاین تلفظ نداره. اگه دیکشنری برای گوشی هست که بدون اتصال به اینترنت تلفظ های ضبط شده رو به صورت آفلاین داشته باشه خودم هم مایلم بدونم. ولی برای کامپیوتر بدون شک دیکشنری Narcis نسخه 6 رو پیشنهاد می کنم که 15 ساله از نسخه های مختلفش استفاده کردم و واقعا بی نظیره مخصوصا جدیدترین نسخه اش.
توسط (68.6k امتیاز)

پر امتیاز ترین های هفته قبل

نام امتیاز هفته امتیاز کل
Cologny 25
36.6k
Behrouz Bozorgmehr 15
304.1k
Hajianzahra-6677 5
5

نفرات اول تا سوم امتیاز کل

Behrouz Bozorgmehr

304.1k
BK

101.8k
Tabrizi

74.1k
کلیک برای دیدن رتبه های کل

40.1k پرسش

61.4k پاسخ

59.5k نظر

14.3k کاربر

پرسشهای دیگر

+3 امتیاز, 1 پاسخ
1 پاسخ
+1 رای, 1 پاسخ
1 پاسخ
+4 امتیاز, +5 پاسخ
1 پاسخ
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...