پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
845 بازدید
در فارسی به انگلیسی توسط (1.7k امتیاز)
بازنگری شد توسط
با عرض سلام و احترام خدمت اساتید گرامی،

با توجه به اینکه اساتید من ویرایش انگلیسی متن مقاله را انجام نمی دهند و بنابراین من نمی تونم از استاد خارجی ام نیز توقع این کار را داشته باشم و حتی خود استاد خارجی ام نیز قبلا در ایمیل به من گفتند که مقاله را به یک نیتیو یا حداقل به شخصی که انگلیسی خوبی دارد برای ویرایش بدهید حالا من میخوام به ایشون بگم که چون جای معتبر و مطمئنی رو برای انجام این کار نمی شناسم که بصورت تخصصی کار ویرایش را انجام دهند  و بسیار نگران هستم که مقاله بدلیل نگارش ضعیف انگلیسی رد شود از جنابعالی خواهشمندم که اگر برایتان مقدور است مثل همیشه بنده را مورد لطف خود قرار بدهید.

ممنون میشم از اساتید اگر ادبیات بهتری در نظر دارند که درخواست من از استاد خارجی را با ذکر شرایط موجود را برساند، لطفا بیان بفرمایید.

با تشکر پیشاپیش

 

1 پاسخ

+1 رای
توسط (304k امتیاز)
انتخاب شد توسط
 
بهترین پاسخ
با سلام و پوزش از اینکه در اصل موضوع دخالت می کنم , بنظر بنده با توجه به اینکه استاد خارجی تان قبلاً بطور مودبانه و محترمانه در ایمیلی به شما گفته اند که مقاله را برای ویرایش به یک نیتیو یا حداقل شخصی که انگلیسی خوبی داشنه باشد بدهید معنی اش این است که ایشان به دلایل مشغله زیاد / کمبود وقت و غیره خودشان تمایلی به انجام این کار ندارند و خودتان هم که در بالا به درستی نوشتید که نمی توانید از استاد خارجی تان توقع این کار را داشته باشید. لذا پیشنهاد می کنم چنین درخواستی را از استاد خارجی تان نفرمایید ; زیرا با توجه به ایمیل گویایی که قبلاً به شما زده اند , این خواسته شما از ایشان ممکن است توسط ایشان قدری ناراحت کننده و مزاحمت آمیز تلقی شود. البته تصمیم با خودتان است و اگر بخواهید می توانم متنی را برای تان بنویسم.
توسط (1.7k امتیاز)
جناب استاد بهروز گرامی، خواهش میکنم و ممنون از حسن توجه شما و اظهار نظر ارزشمندتان در این مورد. اگر برایتان مقدور است و صلاح می دونید من  می خواهم به ایشون جمله زیر رو در کنار گزارشی از آخرین وضعیت پیپر در ایمیلی بیان کنم که هم برای ایشون نارضایتی را بدنبال نداشته باشد و هم اینکه در جریان وضعیت من باشند.

"همچنین می خواستم به اطلاع شما برسونم که من هنوز نتوانستم فرد مطمئن و متخصصی را بمنظور ویرایش متن انگلیسی مقاله پیدا نمایم و در حال جستجو می باشم."

با تشکر
توسط (304k امتیاز)

خواهش می کنم.

Dear Sir,

Please be advised that I am still trying to find a suitable person with good command of English language for editing my article and I will surely inform you once same is done.

توسط (1.7k امتیاز)
ممنون و سپاس از شما استاد گرامی
توسط (304k امتیاز)
خواهش می کنم.
توسط (304k امتیاز)

You're welcome.

کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...