پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+1 رای
1.2k بازدید
در فارسی به انگلیسی توسط (4.6k امتیاز)
سلام دوستان. ممنون میشم نظرات ارزشمند شما بزرگواران را در رابطه با  ترجمه متن ذیل بدانم:

 من فرم را تکمیل کردم و به همراه اسکن مدارک برای شما ارسال کردم ولی با توجه به اینکه گرفتن گواهی سلامت پروسه زمانبری هست به محض آماده شدن این فرم برای شما اراسل خواهم کرد
توسط (4.6k امتیاز)
استاد بزرگوار، جناب آقای بزرگمهر، سلام. وقتتون بخیر. ببخشید امکانش هست که متنی دیگر مثل این متن که همین معنی رو برسونه داشته باشم. نتونستم هنوز در این مورد به جوابی برسم و باید دوباره ایمیل بزنم. ممنون میشم مثل همیشه از راهنمایی های ارزشمندتان بهره مند شوم.

با سپاس
توسط (304k امتیاز)
+1
سلام. تا آنجاییکه بنده متوجه شدم شما در متن اولیه تان به آنها اطلاع دادید که فرم را تکمیل و بهمراه مدارک برای شان ارسال کرده اید و گواهی سلامت را هم پس از اخذ از مسئولین برای آنها ارسال خواهید کرد. الآن منظورتان از اینکه نتوانسته اید در این مورد به جوابی برسید چیست؟ در کدام مورد باید به جواب می رسیدید؟ فعلا که توپ در زمین شما است و قول داده اید گواهی سلامت را هم برای آنها بفرستید.
توسط (304k امتیاز)
+1
سلام. انجام و به قسمت پیامهای تان ارسال شد.
توسط (4.6k امتیاز)

سپاس فراوان از لطف شما استاد بزرگوار.

1 پاسخ

+1 رای
توسط (304k امتیاز)
انتخاب شد توسط
 
بهترین پاسخ

Hi,

Please be advised that I have sent you a completed and signed copy of the form togerher with the scanned documents but since / as issuance of the health certificate by concerned authorities is a time-consuming process , I will (also) send you said certificate subsequently and as soon as obtained.

توسط (4.6k امتیاز)
استاد بزرگوار، جناب آقای بزرگمهر، بینهایت از لطف شما و راهنمایی های ارزشمندتان ممنون و سپاسگزارم.
توسط (304k امتیاز)
خواهش می کنم.
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...