پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+2 امتیاز
31.3k بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (243 امتیاز)
سلام، کسی از برنامه اکسین چنل (oxin Channel) استفاده کرده است که بتواند اطلاعاتی در رابطه با کیفیتش و کارآیی اش در اینجا قرار دهد؟
توسط
سلام 

من یه برنامه شش ماهه خریدم . هفته اول باز شد و نگاه کردم اتفاقا برام جالب بود ولی هفته دوم هر کاری کردم باز نشد چند بار پشتیبانی جوابمو داد و راهکارهایی گفت ولی درست نشد در نهایت ارجاع دادن به بخش فنی و الان چند روزه جواب منو نمیدن ...پشتیبانی فوق العاده ضعیفی دارن الان نمیدونم پول من به هدر رفته یا ....
توسط
پس خوب شد که من خریداری نکردم 
توسط
در رابطه با اکسین چنل:

۱- پیام های تلگرام من به بخش پشتیبانی شده مثنوی هفتاد من. از حد و حوصله گذشته. واقعا آدم رو فرسوده می‌کنه. آخر سر هم پاسخ های سربالا و بی فایده دریافت می‌کنی.

۲- ویدیوهای که سیو کردید و دانلود و در کانال شخصی قرار دادید برخلاف ادعای اکسین چنل بعد از پایان دوره در اختیارتان قرار نمی‌گیرند و هنگامی که اعتراض کنید باز هم پاسخ نمیگیرید.

۳- در بخش آموزش، مشکل اساسی همان مشکل اصلی آموزگاران زبان انگلیسی در ایران است: کم حاصل و بی حاصل.

به دیگر سخن شیوه و روش آموزگاران اصرار بر شیوه غلط گذشته است که متاسفانه سبب شده ایرانی ها در زبان انگلیسی از همتایان عرب و ترک خود عقب بیافتند و این دلیلی ندارد جز اینکه روش و شیوه بکار گرفته شده توسط اکثر آموزگاران و موسسات بسیار کلیشه ای و باسمه ای و کم فروشانه است.

متاسفم که بگویم اکثریت قریب به اتفاق آموزگاران و اساتید زبان انگلیسی کم فروشی میکنند و مبنای درستی ندارند.

۴- سال‌هاست که زبان انگلیسی در ایران با کمترین بهره آموزش داده میشود و متاسفانه این دوستان متوجه این اشکال از سوی خود نیستند، مشکلی که عمومیت دارد و همگانی است.

۵- در اکسین چنل، در استفاده از لهجه و اکسنت نیتیو به صورت خیلی خیلی مبالغه‌آمیزی اصرار وجود دارد و در اکثر ویدیو ها واژه های نافهم و مبهم به وفور یافت میشود که دلیلی جز ژست لهجه خارجی نمیتوان برای آن یافت. در بسیاری از موارد آموزگار از خود آمریکایی و انگلیسی ها غلیظ تر صحبت میکند!

۶- در ترکیه و کشورهای عربی آنانی که می‌توانند انگلیسی صحبت کنند، هیچگاه تلاش نمی‌کنند ادای اکسنت خارجی ها را دربیاورند، انها تنها تلاش میکنند درست صحبت کنند، واژه ای در میان صحبت هایشان نامفهوم نیست و اساسا هنگامی که روش های آموزش آنها را از نزدیک می بینید درمیابید، شیوه های بکار رفته بسیار موثر و کارا دارند. آنها موفق بوده اند و ما نه! این به دلیل شیوه بکار رفته ی آموزش و آموزگاران است و نه چیز دیگر.
توسط (74 امتیاز)
آدم تنبل میره با اپلیکیشن درس می خونه! واقعا یعنی فکر کردین با این نرم افزارها میشه زبان یاد گرفت؟ پایه ات ضعیفه باید بری کلاس، هیچ راهی هم نداری. باید توی محیط اجباری زبان انگلیسی قرار بگیری. پایه ات متوسطه بشین توی خونه کتاب های self-study رو با برنامه ریزی خوب شروع کن به خوندن. 

واقعا میگن ایرانی ها باهوشن اینطور نیست، یه جاهایی اسکل ترین آدم های روی زمینیم
توسط
+1
من اکانت یکساله خریدم - همه چیز هم نصب شد روی گوشیم

ولی وقتی برنامه را باز میکنم خودش بسته میشه

اصلا جوابگو هم نیستن - نه تلگرام - نه اینستاگرام و نه ایمیل - حتی تلفنی هم که دادن جواب نمیده - من واقعا نمیدونم باید چکار کنم - پول ام که رفته

 

5 پاسخ

+1 رای
توسط
سلام. من هزینه پرداخت کردم ولی نمیدونم چطور شروع کنم استفاده کنم از برنامه
توسط
سلام دوستان عزيز من نزديك ب چندهفته اي هست ك نصب كردم ،من معمولا ازاموزش هاي مجازي اصلا خوشم نمياد وتاحالابرام مفيد واقع نشده ،اما واقعا ازاين برنامه راضيم ،اما خوب راهنماييتشو مطالعه كنيد تابمشكل نخوريد

با ارزوي موفقيت
+1 رای
توسط
من خريداري كردم به نظرم جالب نبود 

چون شما نميتونيد برنامه هفته بعدي رو ببينيد 

خوب خيلي ها سريع هفته رو ميخوان ياد بگيرن و برن هفته بعد ولي تو اين نرم افزار امكانش نيست 

آموزشش خوب ولي زمان رو از دست ميدي و اين خيلي بد 

و اگر هفته اي رو از دست بدي امكان برگشت وجود نداره يا اگر داره من بلد نيستم 

موفق باشيد 
توسط
رفيقم ريخته بود خيلي راضي بود

منم ترغيب شدم بخرم

دوتا چيزم ياد بگيرين ازش پولش درومده

٤٠ ت پولي نيس اونم براي آموزش

ويدئو هاشم با مزه ان

استاداي رديفي داره
توسط
سلام من الان هفته چهارم آموزش هستم خیلی خوبه چون خسته کننده نیست دوستانی که میگن نمیشه هفته قبل رو دید این درست نیست کافی رو برنامه هفتگی کلید کنید هفته مورد نظر رو انتخاب کنید باز میشه و حتی میتونید ذخیره کنید تو خود نرم افزار البته،  نرم افزار گاهی هنگ میکنه البته نه در بخش آموزشی ،چون تمام عکس نوشته ها و فیلمها و صداها با این سرعت داغون اینترنت خلاصه باز میشن ،دوست عزیز دیگه که فرمودند نمیشه هفته های بعد رو باز کرد اول اینکه برا ما کارمندا که وقت نداریم عالیه چون کوتا کاربردی و کلیدی آموزش میدن کیفیت آموزش به تمرینش هم هست پس شما حداقل مجموعا نیم ساعت از نرم افزار با پیامهای متعدد در ساعتهای مختلف استفاده کن بقیه رو تمرین و تو تبلیغاتش هم میگه اگه وقت نداری جای مناسب برا آموزش نداری  ،پس برای افراد خاصی هست این نرم افزار اگه کسانی وقت آزاد داری نوع دیگه آموزش رو میتونن انتخاب کنن و یه ترفند هم برای دوست عزیزم که هفته های بعد رو میخواد باز کنه با تغییر سطح دادن و برگشت به سطح قبلی اکثر هفته ها باز میشن ارزوی موفقیت برا ملت ایران و گروه اکسین چنل با متدد عالی تدریس رو دارم, و درست و با فکر باز نظر بدیم تا دوستان دیگر آگاه باشند
توسط
خیلی تابلو نبود که از طرف برنامه نظر گذاشتی؟
توسط
دقیقا تابلو بود اونم بدجورررر
+1 رای
توسط (68.6k امتیاز)

من از این برنامه استفاده نکرده ام. در این صفحه می توانید نظراتی را که در گوگل پلی به این اپلیکیشن داده شده است ببینید. روی یک نظر کلیک کنید تا همه را ببینید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oxin.channel&hl=en

توسط
سلام، من یک ساله اش رو خریداری کرده ام هفته چهارم بودم که گوشیم افتاد و شکست فقط بخاطر این برنامه که فکر میکنم امکان جابجایی جایی نداره گوییم رو هرچند منطقی نبود تعمیر کردم ولی خب بصورت کامل تندرستی نشده و موقع خوندن خیلی اذیت میشم، گوشی جدید خریدم میخواهم بدانم راهی هست که بتونم برنامه رو جابجا کنم؟
توسط
ربطی به گوشی نداره به سیم کارت و شماره تلفن ربط داره . تو خود راهنما توضیح داده که در صورت تعویض شماره تلفن چکار باید کرد 
توسط
من بسته شش ماهش و خریدم ولی خوب بعدش تصمیم گرفتم برم اموزشگاه تو تبلیغاتشون میگفتن اگه منصرف شدید تا 7 روز پس از استفاده از برنامه پولتون و پس میدیم من روز چهارم اعلام کردم ولی هیچ به هیچ .خیلی حروم خورن عضویت من و باطل کردن ولی پولم و پس ندادن .اصلا پشتیبانی نداره .پشتیبانی انلاینم یعنی دروغ و سرکاری

نظر من اینکه ازش استفاده نکنین......
+1 رای
توسط
سلام من دو ماه بیشتر استفاده می کنم بسیار عالی ه به شرطی که سطح اموزشت رو درست انتخاب کنی (مبتدی) یا هر سطحی که هستی پیشرفته ودوم موقع انلاین بودن بزنی رو حالت پخش استوپ بعد که اون خط پر شد پلی کن وبدون قطع شدن ببین کلیپ وفیلم رو بدون قطع شدن چطور میبینید همونطوردر ضمن میتونی هر اموزشی رو خوشت امد ضبط کنی بعد از دوره استفاده کنی به نظر من که خوبه
توسط
+2
با سلام خدمت همه دوستان

من برنامه رو یکساله خریدم تا دو ماه خوب بود

بعد از دو ماه همش هنگ میکنه ویدیو ها باز نمیشن اعصابتو خورد میکنه. با تموم پشتیبانی هاشون صحبت کردم برنامه رو دوباره نصب کردم هیچ اتفاقی نیفتاد. مشکل سر جاشه خیلی از ویدیو ها باز نمیشن و یک صفحه سیاه میاد با یه دایره که میچرخه. من خودم برنامه نویس اندروید هستم پس خودتون بدونید هر آنچه که به ذهنتون می رسه رو انجام دادم اما درست نشد. 

در نهایت پشتیبانی هم میگه باید برنامه رو روی یک گوشی دیگه فعال کنی از ما کاری ساحته نیست.

واقعا کارشون مسخرس یعنی من باید یه گوشی دیگه بخرم مختص برنامه اینا؟ چرا زمان پول گرفتن اینا رو نمیگن؟ آموزششون خوبه اما اصلا پشتیبانی ندارن. اگه من یه دستگاه دیگه خریدم و بعد یه مدت روی اون هم کار نکرد لابد باید دوباره یه گوشی دیگه بخرم!!!

توصیه میکنم نخرید. حرامشون باشه پولی که از من گرفتن.
توسط
سلام

یک سوال وقتی دوره رو تموم کردیم مدرک پایان دوره رو از کجا باید دریافت کنیم؟مرجع این اپ ایران یا نه؟
توسط
یعنی میگین کاملا اپلیکیشن خرابییه؟؟

وای خیلی متاسف شدم آخه بد جور خیال بافی کرده بودم که با این اپ میتونم ب رویاهام برسم
0 امتیاز
توسط (74.1k امتیاز)
قویا معتقدم چنین برنامه هایی این تصور اشتباه رو در مردم به وجود میاره که یادگیری زبان کار ساده ایه و با یک روش خاص می شه بدون زحمت زیاد زبان رو عالی یاد گرفت. در حالیکه اصلا اینطور نیست و یادگیری زبان نیاز به سال های سال تمرین و تکرار مداوم و استفاده دائمی از اون داره. همینطور برای تثبیت آموخته ها حتما باید از منابع متنوع (کتاب، فیلم، آهنگ، چت، اینترنت، مقاله و ...) استفاده کرد. این نوع اپ ها توهم یادگیری سریع و ساده زبان رو ایجاد می کنن و باعث می شن فرد انرژی زیادی روی یادگیری زبان نذاره و اون رو یاد نگیره. چیزی که سریع و به طور سطحی اموخته بشه هم به همون سرعت از یاد می ره و در مواقع لزوم قابل یادآوری و استفاده نیست. در واقعیت یادگیری زبان کاری بسیار دشوار، زمان بر و سختیه و هیچ راه میانبری هم براش وجود نداره.
توسط
خب میشه بگین هزینه اش چقدر هست؟؟

پرسشهای مرتبط

0 امتیاز
0 پاسخ 630 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1.1k بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 140 بازدید
+3 امتیاز
0 پاسخ 335 بازدید

پر امتیاز ترین های هفته قبل

نام امتیاز هفته امتیاز کل
Cologny 25
36.6k
Behrouz Bozorgmehr 15
304.1k
Bassir Shirzad 5
49.3k

نفرات اول تا سوم امتیاز کل

Behrouz Bozorgmehr

304.1k
BK

101.8k
Tabrizi

74.1k
کلیک برای دیدن رتبه های کل
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...