پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
12.8k بازدید
در آموزشگاه زبان توسط (540 امتیاز)
سلام،

کسی هست که به این موسسه رفته باشه یا در حال حاضر می ره؟ هر کسی که رفته، لطفن از شرایطش و میزان رضایتش و نحوه ی آموزش دوره ی مکالمه شون بگه.

1 پاسخ

+1 رای
توسط (461 امتیاز)
سلام

آموزشگاه سفیر آموزشگاهی هست که اصولی کار می کنه و از اونجایی که تو این آموزشگاه برای مدتی تدریس می کردم,تو دانشگاه هم پی گیر بچه هایی که سفیر می رفتن بودم و قریب به اکثریت رضایت داشتن,ولی با این حال شعبه ای که شما از سفیر مراجعه  می کنید و سطحی که د رحال حاضر دارید و حتی رده سنی شما می تونه تجربه متفاوتی رو پیش رو داشته باشه و صد البته انتظارات شما.

در کل بین آموزشگاه های زبان در حال حاضر,تضاد و تفاوت چشم گیری وجود نداره,چه بسا افرادی که تو آموزشگاههای ناشناخته و نوپا حتی تو شهرستان ها زبان رو شروع می کنن ولی بخاطر پشتکار و علاقه,از خیلی ها که تو آموزشگاه های مطرح تحصیل کردن بهتر و مسلط تر هستن.

بعد از پاسخ تا به اینجا متوجه شدم صرفا بدنبال دوره مکالمه اید,در مورد این دوره تا به حال نشنیدم با اینکه در جریان کارهای آموزشگاه هستم,چرا که اسم اصلی آموزشگاه,سفیر گفتمان هست و تمام سعی مدرسین ترکیب مکالمه در ماژول های کتابه,یه این معنی که اگه دوره های ترمیک رو هم شرکت کنین,بصورت خودکار تمرکز روی مکالمه است البته در کنار 3 مهارت دیگه.ولی اگه صرفا به دوره ی مکالمه علاقه دارید و همچین دوره ای در حال برگزاری هست بدونید که این آموزشگاه کاری رو بدون برنامه ریزی و اصول استاندارد تدریس زبان انجام نمیده و همین فکر می کنم برای اطمینان خاطر کافی باشه ,حداقل امروزه که کار اصولی کم رنگ شده.

امیدوارم مورد فایده بوده باشه,اگه سوال دیگه ای داشتین خوشحال میشم بتونم کمک کنم.
توسط (540 امتیاز)
ممنون بابت توضیحات.

برای آموزش مکالمه، گرامر رو هم درس می دن؟

و اینکه فقط از روی کتاب می خونیم یا با هم صحبت می کنیم؟
توسط (461 امتیاز)
اگر دوره اسم مکالمه داره مطمئنا تمرکز بیشتر روی مکالمه است و شاید تدریس طوری انجام بشه که شما نا خودآگاه گرامر رو استفاده کنین,در واقع تدریس غیر مستقیم گرامر ولی احتمال اینکه گرامر بصورت یک ماژول جدا تدریس بشه وجود داره که با مکالمه و استفاده از همون گرامر دنبال میشه.

جالب اینه که تو سفیر حتی در دوره های ترمیک خوندن از روی کتاب که بچه ها گوش کنن وجود نداره و از هر فرصت استفاده میشه که شما با بقل دستیتون یا گروهی که در اون قرار دارین مکالمه کنین.
توسط (540 امتیاز)
می دونی، بیشتر از این می ترسم که این هم مثل بقیه ی آموزشگاه ها باشه. توش ثبت نام کنم، اما بعد از مدتی ببینم هیچ فایده ای نداشته و فقط پول و وقتم رو هدر دادم. اینکه اکثر آموزشگاه ها فعالیت شون تجاری هست و آموزش واقعی نمی دن و فقط به زبان آموز می گن این قدر پول بده، برو اون کتاب رو بخر، یه واقعیته که همه می دونیم. وگرنه الان همه باید به زبان انگلیسی تسلط کافی می داشتن.

الان بیشتر به این دلیله که دودل شدم.
توسط (461 امتیاز)
کاملا متوجه ام,امیدوارم کمکی کرده باشم و شما هم به سمت اونچه که درست و صلاح هست سوق بگیرید. 
توسط (540 امتیاز)
تعیین سطح رو چه جوری انجام می دن؟
توسط (461 امتیاز)
تعیین سطح توسط کارشناس آموزشگاه انجام میشه و چون بنده این پست رو نداشتم اطلاعات کاملی ندارم فقط تا این حد که باید از آموزشگاه وقت تعیین سطح بگیرید,مبلغی رو پرداخت می کنید,اون ساعت مراجعه می کنید,روبروی کارشناس احتملا تو دفتر می شنید سوال های از آسون به سخت پرسیده میشه,سوال ها عجیب غریب نیست کاملا تعریف شده و مشخص هستن.فکر می کنم همون روز جواب رو میگن.
توسط
سفیر رو امتحان نکردم ولی ایران کمبریج شعبه ونک خیلی خوب بود.

آدرس سایتشون :

www.ircambridge.com
توسط
لطفا یک موسسه خوب زبان معرفی کنید اکثرا همه میگن سفیر رو ایران مهر خوب نیستند من واقعا موندم چیکار کنم 

پر امتیاز ترین های هفته قبل

نام امتیاز هفته امتیاز کل
Cologny 25
36.6k
Behrouz Bozorgmehr 15
304.1k
Bassir Shirzad 5
49.3k

نفرات اول تا سوم امتیاز کل

Behrouz Bozorgmehr

304.1k
BK

101.8k
Tabrizi

74.1k
کلیک برای دیدن رتبه های کل

40.1k پرسش

61.4k پاسخ

59.5k نظر

14.3k کاربر

کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...