پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+2 امتیاز
558 بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (22 امتیاز)
یکی از دوستام ازم خواسته از طریق تلگرام  کتاب اینترچنج زرد رو بهش تدریس کنم،صرف نظر از اینکه از نظرتون کارایی داره مفید هست یا خیر!میشه بگید اگه شما بودید چطور این کار رو انجام میدادید؟مثلا درس دوم رو میخواستید تدریس کنید،مکالمه ،گرامر،قواعد و تمرینها رو چ چطوری تدریس میکردید؟ ممنون میشم با مثال باشه. تایمش در روز چقد باشه؟به جه روشی؟یه طرح درس کلی هم بفرمایید ممنون میشم.واقعا لطف میکنید

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (2.2k امتیاز)
چون از راه دور و از طریق شبکه ی مجازیه، به نظرم بهترین روش میتونه این باشه که محوریت با اون شخص باشه. یعنی شما مثلا براش با وویس یا متن یه گرامر رو توضیح بدید و بعدش بگید خب الان تمرین های گرامر صفحه ی فلان رو حل کن. بعدش اون حل کنه و به همین روال ادامه بدید.

برای مکالمه اگه مقدوره، از طریق تماس تلگرامی و در غیر این صورت به صورت وویس بهترین راه میتونه باشه چون لهجه ها هم تقویت میشه.

به نظرم تایم مهم نیست مثلا شما باید در نظر بگیرید چند روزه میخواید این کار رو به پایان برسونید. از طرفی هم اگه زمان زیادی صرف بشه در طی روز ممکنه از حذابیت امر کم بشه، و شاید یک ساعت در روز کفایت کنه.

 

 

پرسشهای مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ 165 بازدید
آگوست 26, 2019 در فارسی به انگلیسی توسط frozen Star (205 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 2.5k بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 253 بازدید
+4 امتیاز
1 پاسخ 3.3k بازدید
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...