پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+2 امتیاز
419 بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (18.3k امتیاز)
با سلام،

به تازگی شاهد این بودیم که به جوابات منفی های بی مورد می دادند و از طرفی دیگه اینکه چه کسی منفی میداد اصلا معلوم نبود.

بنابراین موضوع رو با آدمین های محترم گروه در میان گذاشته و ازشون خواستم که کمی تغییرات به سیستم امتیاز دهی بیارند مثلا کاربری که امتیازشون از ده هزار پایین باشه حق دادن امتیاز منفی نداشته باشند و کاربرانی که امتیازشون از ده هزار بالا باشه قبل دادن امتیاز منفی اول نظرشون رو درج کنن بعد منفی بدن.

اکثر کاربرانی که امتیازشون پایینه در حقیقت سطح زبانشون هم پایینه (سو تفاهم نشه منظورم همه دوستان نیست) پس لزومی نداره به جواب هایی که دریافت میکنه منفی بده و اما اگه جوابی که دریافت کرده خیلی بی مورد باشه بقیه دوستان (کاربران طلایی و...) بجاش منفی خواهند داد.

و کاربرانی که امتیازشون از ده هزار بالاست لطف کنند نظرشون رو در مورد صحیح نبودن جواب درج کنند و بعد منفی بدن که معلوم بشه جواب داده شده واقعا بی مورد و اشتباهه یا اینکه ...

مدیران محترم سایت هم خواستند نظرات شما دوستان عزیز رو راجب به همین موضوع بدونند و اگه مورد قبول شما دوستان قرار بگیره به سیستم امتیاز دهی تغییرات رو اعمال میکنند.

 

تشکر
توسط (304k امتیاز)
بازنگری شد توسط
با سلام و تشکر از شما. مطلب تان در کل منطقی است.+ 1 . ضمناً درود بر شما که در قسمت پرانتز در پاراگراف دوم متن تان دوستان با معلومات زبان را که تازه به سایت ملحق شده و هنوز امتیازشان به ده هزار نرسیده و یا به دلیل مشغله زیاد کمتر در این سایت فعالیت دارند و هنوز امتیازشان به ده هزار نرسیده از دوستانی که به دلیل معلومات کمتر منفی می دهند مستثنی کرده اید. بهرحال چنانچه مدیران محترم سایت پیشنهاد شما را عملیاتی کنند خیلی خوب خواهد شد ; زیرا جدای از امتیازات که اولویت اصلی کار در این انجمن نیست , منطقاً وقتی کسی بابت گرامر و یا سایر وجوه پاسخش منفی بگیرد و علت آنرا نداند (اگر واقعاً اشتباه گرامری یا غیره در پاسخی داشته) ممکن است همان اشتباه را در موارد دیگری تکرار کند و نتواند دانش زبانی خود ارتقا دهد تا در پاسخهای بعدی بهتر و صحیحتر به سئوال کنندگان کمک کند.
توسط (18.3k امتیاز)
خیلی ممنون بابت نظری که گذاشتین آقای بزرگمهر
توسط (304k امتیاز)
خواهش می کنم. ان شاا... عزیزان بیشتری با پیشنهاد شما همراهی خواهند کرد و بهر حال مدیران محترم سایت نیز با عملیاتی کردن آن ، مشکل مذکور را مرتفع خواهند فرمود. 
توسط (3.0k امتیاز)
+1

من فکر نمیکنم حتی با نوشتن نظر در مورد غلط بودن جواب چیزی حل بشه. در نهایت فردی که نظرش رو میده در مورد غلط بودن یک جواب و امتیاز منفی میده یعنی دقیقا اعلام میکنه که جواب غلطه و دلیلم میاره و حتی اگر جواب دهنده نتونه از جوابش دفاع کنه، در نهایت مورد بی انصافی قرار میگیره اون شخص نظردهنده و منفی دهنده و حتی امکانش هست که از سایت بیرون بشه. در کل جنبه انتقاد فکر میکنم پایین باشه در فرهنگ ما پس بهتره اصلا امتیاز منفی رو برداریم که خیال همه راحت بشه. موردایی بدن که طرف بسیار زبان قدرتمندی داشته اما بدلل انتقاد درست از یک جواب از سایت اخراج شده.

توسط (28.1k امتیاز)
+2
فعلاً اونی که عمداً اینکار رو میکنه رو اخراج نکردن چه برسه به کسی که با دلیل منفی و نظر بده!

 وقتی‌یکی دلیلش منطقی باشه، دیگه دلیلی نداره اخراج بشه. اخراج‌ برا کسی هست که منفی بده و هیچ دلیلی هم ارائه نده. یجورایی دچار در خود ماندگی باشه.

منفیش‌رو بده. قانع کرد، منفی پابرجا. قانع شد، منفی برداشته.

قانون اینه برا دادن امتیاز منفی طرف باید نظر بده. مشکل فنی اینه که منفی میدن ولی نظری ازشون پیدا نیس! خب مشخصه که نظر رو مخفی میکنه طرف. این باید رفع شه.

 

 
توسط (3.0k امتیاز)

یکی از دوستای من این سایت رو معرفی کرد که یه مدت همینجا  جواب میگذاشت. بنده خدا زبان دومش انگلیسی بود اصلا! من اولین کاریکه که کردم جواباش رو خوندم وقتی اومدم. برا من تعریف کرد که خوب جواب غلط کم نیست اما کسی نظر نمیده حالا شاید رودروایسیه نمیدونم اما گفت که حذفش کردن از سایت چون شاکی زیاد داشته به احتمال زیاد واسه نقداش بود یعنی چون نقد میکرد جوابا رو! 

در ضمن کسی که منفی میده و فرار میکنه که نمیشه اخراجش کرد که چون معلوم نیست کیه! اما اونیکه منفی میده و نظر میده خوب معلومه کیه و راحتم اخراجش میکنن دیگه چون شاکی داره.شاکیها هم همونایین که منفی گرفتن! ممکنه حتی یکی از امتیاز بالاها باشه اصلا! من خودم ۲ تا منفی گرفتم تاحالا کسیم نظر نداده که دلیلش چیه! به نظر من منفی نباشه کلا خیلی بهتره چون به نظر میاد بیشتر ازینکه مفید باشه مخرب هست.  

توسط (28.1k امتیاز)

در مورد بودن یا نبودن امتیاز منفی، قبلاً بحثی شده و بعضی‌ها موافق و بعضیا مخالف. هر کدوم هم دلیل خودشون داشتن. 

goo.gl/7zpJEg

اونیکه  بی‌دلیل منفی میده و نظر نمیذاره، برای ما نامعلوم هست. مدیر سایت میتونه بفهمه کی بوده و فوق آخرش بهش میگه برا منفی‌هایی که دادی نظر بذار. حالا یا قبول میکنه یا واکنشی نداره و اونوقت اخراج.

این دوست منتقد شما رو میشناسم. ولی نمیدونستم دلیل فعالیت نکردنش این بوده که اخراج شده. 

1 پاسخ

+1 رای
توسط (68.6k امتیاز)
سلام

پیشنهاد خوبی است.

یک خواهش هم از مدیران گرامی سایت:

لطفاً در مورد آخرین وضعیت سایت در زمینه امتیاز منفی و افراد مجاز برای دادن امتیاز منفی اطلاع‌رسانی بفرمایید.

پرسشهای مرتبط

+9 امتیاز
0 پاسخ 260 بازدید
+9 امتیاز
3 پاسخ 654 بازدید
+1 رای
2 پاسخ 332 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 3.4k بازدید
+7 امتیاز
2 پاسخ 404 بازدید
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...