پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+4 امتیاز
267 بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (17.7k امتیاز)

هر وقت دچار اشتباه در یادگیری زبان شدید و یا یک کلمه ای رو اشتباه نوشتین، خودتون رو سرزنش نکنین. اشتباه بخشی از زندگیه. اشتباه به ماها کمک می کنه تا پیشرفت کنیم. زندگی بدون اشتباه یعنی زندگی بدون پیشرفت.

حتی رییس جمهور آمریکا هم غلط املایی رو در توییتش می نویسه. :)

 

image

2 پاسخ

+1 رای
توسط (74.1k امتیاز)
بازنگری شد توسط
رئیس جمهور آمریکا یک redneck بی سواد و یک آدم لاابالی، بی بند و بار و دارای انواع مشکلات روحی و یک فرد به شدت عقده ای هست و نباید برای ما الگو باشه. البته این حرف که ما از اشتباهات خودمون یاد می گیریم در کل حرف درستیه ولی بعضی اشتباهات برای آدم خیلی گرون تموم می شن و کل زندگی آدم رو خراب می کنن. همه اشتباهات اینقدر کوچیک و بی اهمیت نیستن و منظورم از اشتباه، اشتباهات فاحش مثل رفتن سمت اعتیاد و خلاف و ... نیست بلکه انتخاب رشته بدون توجه به آینده شغلی اون، چاپ مقاله در ژورنال اشتباه و ... مواردی از این قبیل هستن که اتفاقا جزو کارهای خوب و مثبت هستن ولی می تونن به کل سرنوشتت رو عوض کنن.
0 امتیاز
توسط
با سلام و احترام

من در جایی شنیده ام که استفاده از it برای غیر از اشیا و حیوانات (مثلا کاربرد آن در توییت بالا) برای تحقیر و خوار انگاشتن طرف مقابل است

پرسشهای مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ 1.5k بازدید
+1 رای
2 پاسخ 171 بازدید
+1 رای
0 پاسخ 666 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 3.7k بازدید
اکتبر 27, 2015 در فارسی به انگلیسی توسط searching (135 امتیاز)
+1 رای
4 پاسخ 1.4k بازدید
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...