پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+6 امتیاز
992 بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (304k امتیاز)
بسته توسط

با سلام خدمت اعضا و همچنین مدیران محترم سایت چی می گن , تقویم میلادی امروز را روز آخر ماه اکتبر 2019 نشان می دهد و بد ندیدم با این پست یاد سودابه خانم را بعنوان یکی از اعضا برجسته و قدیمی سایت که در اکتبر 2014 به این انجمن پیوسته و تقریباً تا اکتبر 2016 از شخصیت والا و همچنین دانش بالای خود در زبان انگلیسی ما را بهره مند نمودند گرامی داشته و از خداوند متعال برای ایشان (که اکنون 3 سال است بدلایلی فرصت ادامه فعالیت در اینجا را نداشته اند) آرزوی تندرستی و موفقیت در همه عرصه های زندگی و کاری شان بنمایم.

ضمناً بازدید از پاسخهای بسیار عالی سودابه خانم به بیش از 790 سئوال طرح شده توسط کاربران را از طریق کلیک کردن بر روی باکس همه پاسخها در صفحه پروفایل ایشان بخصوص به همه نوآموزان علاقه مند به یادگیری هرچه بهتر زبان انگلیسی توصیه می کنم.

http://chimigan.com/user/%D8%B3%D9%88%D8%AF%D8%A7%D8%A8%D9%87

به این علت بسته شد: جنبه پرسش ندارد.
توسط (304k امتیاز)
خواهش می کنم و چشم. فعلا با همان روشی که در پست نظر قبلی ام در بالا به آن اشاره کردم به جز آن در حدود ۲۰ کاربر در خدمت بقیه سئوال کنندگان محترم در این سایت هستم. البته آن لیست قبلا شامل ۲۴ نفر بود که ۴ نفر شان را با اصلاح رفتاری که داشتند از لیست مذکور خارج نموده و به پانل پاسخ دهی خود برگرداندم.
توسط (4.6k امتیاز)
سپاس فراوان از لطفتون استاد بزرگمهر. 
توسط (304k امتیاز)
+1

خواهش می کنم. اینهم بک لینک بعنوان نمونه ای  از عملکرد و فرهنگ رفتاری استاندارد یک کاربر محترم که ۳ ماه است به این سایت پیوسته اند و تا کنون ۷۲ سئوال پرسیده ، ۲۱ انتخاب پاسخ داشته ، به ۳۱ پرسش دیگران امتیاز دهی کرده و به ۱۰۱ پاسخ (یعنی حتی به پاسخهای داده شده به سئوالات طرح شده توسط دیگران هم) امتیازدهی کرده اند. البته خود شما هم از این لحاظ و با آماری بمراتب بالاتر جزو کاربران با مرام و نمونه این سایت هستید.

http://chimigan.com/user/ZiZ

توسط (4.6k امتیاز)
+1
استاد بزرگمهر مدیون راهنمایی های ارزشمند شما و همکاران بزرگوارتون هستم که نذاشتید ناامیدی در ارتباط با اساتید خارجی به سراغمون بیاد و تونستیم ادامه بدیم همیشه مطالبی که مینویسید را میخونم و از نکات بینهایت ارزشمندی که لطف میکنید و در جواب سوالات در سایت اشاره میفرمایید، بهره مند میشم. واقعا ممنون.
توسط (304k امتیاز)
خواهش می کنم ؛ لطف دارید.

پرسشهای مرتبط

کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...