پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
508 بازدید
در English to Persian توسط (287 امتیاز)
بسته توسط
I was used to hot weather

I got used to hot weather

معنی و تفاوت این دو جمله چیه
به این علت بسته شد: https://chimigan.com/31231/%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%DA%86%DB%8C%D9%87%D8%9F
توسط (287 امتیاز)
این لینک که شما فرستادی جواب سوال من نیست قبلا این لینک و دیدم یک توضیح خیلی مختصری برای این سوال داره ،تا اونجا که من میدونم  

Get used to  راجع به activity صحبت میکنه ولی

be used to راجع به state یک مقدار تشخیصش سخته برای همین توضیح بیشتر میخواستم و این سوال و نوشتم

 
توسط (304k امتیاز)
+1
هر دو شکل مورد نظر شما در پاسخ جناب حمزه لویی توضیح داده شده ؛ یعنی برای اولی عادت داشتن به چیزی و برای دومی عادت کردن به چیزی. لطفا مجدداً به مثالهای زده شده در پاسخ مذکور عنایت و چنانچه همچنان ابهامی برای تان وجود دارد ، همانجا طی پست نظر مطرح بفرمایید.

بهرحال ، با توجه به توضیحات و مثالهای ارائه شده در پاسخ آقای حمزه لویی ، اولین جمله شما می شود من به آب داغ عادت داشتم. جمله دومی هم می شود من به آب داغ عادت کردم.

برای تشخیص این دو هم ، دقت بفرمایید در شکل be used to معنی عادت داشتن به چیزی و در شکل دوم یعنی get used to معنی عادت کردن به چیزی بدست می آید.
توسط (287 امتیاز)
ok mer30
توسط (304k امتیاز)
+2
خواهش می کنم. ضمنا دیدم که طی یک پست نظر اون شکل زمان آینده در مورد ترکیب be used to یا get used to را ذیل لینک سئوال مشابه قبلی مطرح کردید. بهرحال چنانچه اونجا کسی به شما پاسخ ندهد ، می توانید با عنوان I will be used to یک سئوال جدید را در صفحه اصلی سایت مطرح فرمایید و در قسمت توضیحات آن سئوال جنبه های دیگر مورد سئوال تان را طرح بفرمایید که در آن حالت سئوال شما بسته نخواهد شد ؛ مشروط بر آنکه اون حالت عادی be used to و get used to را که آقای حمزه لویی زحمت کشیده و در آن لینک قبلا با ذکر مثالهایی توضیح داده اند در پست سئوال جدید تان تکرار نفرمایید.

پرسشهای مرتبط

0 امتیاز
0 پاسخ 178 بازدید
نوامبر 14, 2022 در English to Persian توسط Shadi1 (214 امتیاز)
+4 امتیاز
2 پاسخ 1.4k بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 159 بازدید
سپتامبر 9, 2021 در فارسی به انگلیسی توسط vahidb (1.0k امتیاز)
+1 رای
1 پاسخ 317 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 355 بازدید
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...