پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+3 امتیاز
353 بازدید
در فارسی به انگلیسی توسط (1.8k امتیاز)
چطور لباسهای طرحدار رو با هم ست کنم؟

2 پاسخ

+2 امتیاز
توسط (304k امتیاز)
انتخاب شد توسط
توسط (1.8k امتیاز)
+ مچکرم وقتی مثلا بخوام بگم چندتا لباس طرح دار(طرح هاشون متفاوته) رو چطور با هم ست کنم،مثل کیف و کفش و پیراهن و شلوار که با هر کدوم یه نوع طرح (خال خالی، چهار خونه، گل گلی،آبرنگی و .‌‌...) اونو چطور میگن؟
توسط (304k امتیاز)
بازنگری شد توسط
پاسخ بنده بر اساس پست اصلی سئوال شما و با لینک داده شده در آن خدمتتان ارائه گردیدکه ابتدا مشمول لطف و 2 امتیاز از سوی شما و یکی دیگر از عزیزان شد و پس از اینکه طی پست نظرتان موارد جدیدی را مطرح کردید بسان آنکه گویی پاسخ بنده اشتباه بوده است آن عزیز نظر لطف شان از آن پاسخ را لغو کردند (که البته هدف بنده امتیاز و این حرفها نیست و ایشان هم حق طبیعی شان است که لطف نمایند و سپس لغو امتیاز نمایند). بهرحال با اجازه تان پاسخ را خاموش خواهم کرد. البته پس از اینکه مطمئن شوم شما این پست نظر بنده را رویت فرموده اید زیرا چنانچه قبل از آن خاموش کنم این پست نظر هم با آن محو خواهد شد. ضمناً در مورد موارد دیگری که در پست نظرتان مطرح نمودید بنظرم پاسخ آقای تبریزی آنها را پوشش می دهد و هدف اصلی در اینجا این است که دوستان سئوال کننده به جوابهای مورد نظرشان برسند و فرقی نمی کند توسط بنده باشد یا سایر عزیزان پاسخ دهنده.
توسط (74.1k امتیاز)
+1

Thanks dear Mr. Bozorgmehr. A question can have more than one answer with different wordings, so you can keep your answer.

توسط (1.8k امتیاز)
ممنون از شما جناب بزرگمهر، واقعا آدم نمیدونه چطور از اساتید بزرگواری مثل شما که بدون هیچگونه چشمداشتی و بزرگوارانه جواب سوالات زبان آموزانی مثل ما رو میدن  تشکر کنه.

من کلاس زبان هم که میرفتم هیچکدوم از اساتید اینقد با حوصله و بی منت جواب سوال من رو نمی دادن.

بله جواب شما کاملا صحیح و مربوط به سوال بود، ولی من چون به اون سوالی که در ذهنم بود نرسیدم ،( یعنی به انگلیسی که سرچ کردم مطالب مورد نظرم رو پیدا نکردم) برای همین برای اینکه پرسش تکراری و مشابه دیگه ای مطرح نکرده باشم، سوالم رو در قسمت کامنت تکمیل کردم.

 من پرسشهای دیگه ای هم مطرح کردم که حتما مشاهده فرمودید قبلا،هم اینکه  چند پاسخ گرفته و هم با گرفتن پاسخ، باز در رابطه با اون سوال، پرسش دیگری پیش اومده و در قالب کامنت، مطرح کردم.

 
توسط (304k امتیاز)
بازنگری شد توسط
خواهش می کنم. همینکه بنده و سایر دوستان پاسخ دهنده توانسته باشیم در روشن شدن مفاهیم مورد سئوال در ذهن شما حتی المقدور کمک کنیم برای مان کافی است. البته اگر در موقع طرح سئوالات بعدی دقیقاً مفهوم یا مفاهیم مورد نظرتان را در همان پست سئوال اصلی و اولیه توضیح دهید موجب امتنان خواهد بود تا پاسخ دهندگان از ابتدا بدانند روی چه چیزی باید وقت و انرژی صرف کنند و بدین ترتیب وقت بیشتری جهت کمک به هموطنان سئوال کننده بیشتری در اینجا داشته باشند. 

مضافاً اینکه ، همانطوریکه در پست نظر قبلی عرض شد ، پاسخ بنده منطبق با عنوان پست سئوال اصلی شما و کاملاً درست می باشد و لینکی را نیز در همان خصوص در آن برای تان قرار دادم و پس از فعل و انفعالات امروز ، خواستم آنرا خاموش کنم که با توجه به پست نظر اقای تبریزی این کار را نکردم.
توسط (1.8k امتیاز)
والا من سعیمو می کنم ولی بعضی چیزا قابل پیش بینی نیستند، سواله دیگه یهو به ذهن آدم خطور میکنه، یکی پس از دیگری
توسط (28.1k امتیاز)
+1

Rahaa خانم

از این بعد وقتی خواستی مورد جدید اما مرتبط با سوال اصلی مطرح کنی، میتونی سوال رو ویرایش کنی و قسمت جدیدی که قراره مطرح کنی رو هایلایت یا رنگی کنی و مثلا جلوش بنویسی ویرایش یا به‌روزرسانی سوال. اینطوری پاسخ‌دهنده هم میتونه در صورت نیاز پاسخش رو ویرایش کنه و بازدیدکننده‌ها دچار سوءتفاهم نمیشن. 
 

توسط (1.8k امتیاز)
جناب عاشق بزرگوار

بله و ممنون از راهنماییتون

من خودم با گزینه  ادیت آشنایی دارم ولی متاسفانه برای من نمی دونم به چه علتی سوالات ارسال شده قابل ویرایش نیست، هم با لب تاب هم با گوشی امتحان کردم نشد، به هر حال من از تک تک اعضای سایت عذرخواهی میکنم 
+2 امتیاز
توسط (74.1k امتیاز)

How do I make patterned items of clothing go together?

برای قسمتی که در کامنت پرسیدید:

How do I make different items of clothing with different patterns go together?

توسط (1.8k امتیاز)
+1
+بی نهایت سپاسگزارم جناب تبریزی

پر امتیاز ترین های هفته قبل

نام امتیاز هفته امتیاز کل
Cologny 25
36.6k
Behrouz Bozorgmehr 15
304.1k
Naji 5
5

نفرات اول تا سوم امتیاز کل

Behrouz Bozorgmehr

304.1k
BK

101.8k
Tabrizi

74.1k
کلیک برای دیدن رتبه های کل
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...