پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+1 رای
264 بازدید
در معرفی کتاب, سایت توسط (1.7k امتیاز)
ببخشید می دونم این جا در مورد زبان انگلیسی سوال مطرح می شود، اما جای دیگری هم به ذهنم نرسید

می خواستم اگر دوستان اطلاعی داشته باشند ، چند کتاب خوب در مورد آموختن زبان ترکی استانبولی معرفی کنید، تقریبا در حد صفر هستم ؛این تقریبا هم به خاطر این است که در استان اذربایجان شرقی هستم و بعضی از واژه ها عین هم هستند.

هدف، دادن ازمون یا زدن تست نیست/ فقط می خوام یاد بگیرم به صورت خود آموز  و در مرحله بعد مکالمه  

2 پاسخ

+3 امتیاز
توسط (18.3k امتیاز)

اگه انگلیسیتون خوبه ابتدا از برنانه

Duolingo شروع کنید.

اکثر مردم وقتی کتاب رو به شکل خودآموز شروع میکنن فوقش تا دو هفته ادامه میدن و بعد خسته میشن، چون برنامه ای برای انجام و تداوم این کار ندارن.

نظر من اینه که به جای خودآموز بهتره که پیش یه معلم یادگیری رو شروع کنید.

باز هم اگر خواستید خودتون یاد بگیرین، بجای کتاب سریال و فیلم ها مفید ترن.

به هر حال 

Adım adım Türkçe

Hitit

Ebru 

İstanbul

اینها کتاب‌های خوبی هستن

+2 امتیاز
توسط (13.4k امتیاز)
سلام. برخلاف نظرتون فکر میکنم شما حتی اگه هیچی هم ترکی استانبولی کار نکرده باشید حداقل یه ده بیست درصد بلدید. حداقل اگه نتونید صحبت کنید بعضی از جملات و عبارات ترکی استانبولی رو بدون کتاب و کلاس هم میتونید متوجه بشید، به شرط اینکه دقت کنید. بذارید یه مثال براتون بزنم توی ترکی استانبولی به چرخ دستی خرید میگن آلیش وریش آراباسی (حالا البته من با رسم الخط لاتین ننوشتم!) ممکنه شما قبلاً اینو نمیدونستید چون توی آذربایجان ما این جور نمیگن ولی اگه دقت کنید از همون کلماتی تشکیل شده که مردم آذربایجان توی مکالمات روزمره به کار میبرن. آلیش وریش یعنی خرید و فروش و آرابا همون ارابه، چرخ دستی یا ماشین میشه. حالا درسته ممکنه خیلی از کلمات هم متفاوت باشند ولی به خاطر شباهت در نحوه تلفظ و ادای کلمات راحت تر یاد میگیرید. پس شمایی که زبان اولت ترکی هستش به دلیل اشتراکات زبانی این مزیت رو داری که با دیدن فیلمها و سریالهای ترکیه بعد یه مدت راحت و با سرعت بیشتری خیلی از عبارات و اصطلاحات روزمره اش رو یاد بگیری. در حالیکه این کار برای غیر ترک‌ زبان ها خیلی کندتر و سخت تره.
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...