پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
199 بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (58 امتیاز)
حدود دو ماه پیش یکی از دوستام گفت شرکت عموش داره حسابدار میگیره یک شرکت بزرگ کانادایی هست میخوای رزومه ات رو بفرستی گفتم من که زبانم خیلی متوسط هست با چه اعتماد به نفسی بفرستم گفت خودت به چالش بکش همین ، خلاصه سرتون درد نیارم من ارسال کردم رزومه ام خداییش سابقه کار حسابداریم و تجربیاتم خیلی خوبه اونها هم ایمیل زدن دعوت کردن به مصاحبه که رزومه تون خیلی قویه ، ما به هر بدبختی بود با این زبان داغون همه چی حفظ کردیم سوال های که معمولا در مصاحبه پرسیده میشه رفتیم تو دهن شیر بعد اونا از شانس بد من همه چی پرسیدن جز اون سوال ها و در اخر مصاحبه گفت زبان شما در حدی نیست که بتونید کامیونیکیت کنید که دیگه همه چی ول شد  الان بعد از دو ماه ایمیل زدن اگه فکر میکنید زبانتون رو improve کردین ما میتونیم مصاحبه دوم باهاتون برگزار کنیم حالا من ازشون وقت گرفتم یکی دوماهه بتونم سطحم بکشم بالا و به یه جایی بهتری برسونم و برم برای مصاحبه دوم و اون ها هم قبول کردن ، از الان تپش قلب و لرزش دست گرفتم  حالا کمک میخوام اگه شما جای من بودین تو این یکی دو ماهه چه روشی پیش میگرفتین به صورت فشرده که نتیجه خوبی بتونم ازش بگیرم الان‌ هم سطحم intermediate هست  ولی واقعا حتی خودمم بکشم نخوابم ارزشش داره 
توسط

من یک پیشنهاد دارم. البته خودتان باید تصمیم بگیرید و اجرایش بکنید. (علاوه بر آن چیزهایی را هم که قبلا به شما گفتم فراموش نکنید.)


ببینید میتوانید چند تا نوار یا سی دی از نحوه صحبت کردن در مصاحبه از محلی که قصد دارید در آن مشغول به کار شوید پیدا کنید یا نه؟

اگر توانستید چنین کاری را انجام دهید ، بشنید توی خانه و با دقت تماشا کنید و ببینید دیگران در حین مصاحبه چطوری حرف میزنند. اگر این روش موفقیت آمیز بود، در مصاحبه هم قبول شدید، استخدام هم شدید، همان موقع بهترین فرصت که همزمان با شغلتان سطح انگلیسی خود را آرام آرام بالا ببرید.

آیا این روش جواب میدهد؟ معلوم نیست. تا چیزی را تست نکنید نمیتوانید جواب قطعی برایش پیدا کنید.

چند چیز را از قبل و در حین مصاحبه بایستی رعایت کنید.

1: تمیز و آراسته باش. (درکل به خودتان برسید.)

2: اعتماد به نفس تان را بالا ببرید. (چطوری؟ قبل از مصاحبه توی خانه تمرین کنید. حتی شده جلوی آینه این کار را انجام بدهید. یا قبل از مصاحبه، توی خانه چند تا دوست دعوت کنید و از آنها بخواهید که جلوی شما بنشینند و شما جلوی انها چیزهایی را که از نوار و سی دی یاد گرفتید را بصورت تمرینی اجرا کنید. از عکس العمل منفی دیگران هم نترسید. و آنها را به فال نیک بگیرید. تمرین خوبی خواهد شد.) شجاع و قوی باشید. از نگاه ها هم نترسید. هل هم نکنید. قوی صحبت کنید. خنده یا هر حالتی که باعث میشود نتیجه مصاحبه شما را تحت تاثیر منفی قرار دهد را از خود نشان یا بروز ندهید.

3: جایی که باید کوتاه صحبت کنید، کوتاه صحبت کنید و جاییکه باید توضیح بدهید، توضیح بدهید. حرف اضافه هم نزنید. (کوتاه، مفید و مختصر)

4: سوال هایی را که در حین مصاحبه از شما میپرسند با دقت جواب دهید.

5: داستان سرایی و مقدمه چینی هم نکنید. صادقانه به سوالات جواب دهید.

6: با حفظ کردن نه تنها چیزی یاد نمیگیرید بلکه بعد از یک مدت همه آنها را هم فراموش میکنید.

موفق باشید.

:-) :-) :-)

توسط (58 امتیاز)
ممنون دوست عزیز از پیشنهاد کاربردی تون واقعا استفاده کردم خیلی لطف کردین وقت گذاشتین 
توسط

خواهش میکنم.

:-) :-) :-)

لطفا جهت درج پاسخ ، وارد شوید ویا ثبت نام نمایید.

کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...