پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+1 رای
211 بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (505 امتیاز)
سلام دوستان کسی هست که در مصاحبه فرهنگیان زبان شرکت کرده باشه و یا اطلاعاتی داشته باشه در این خصوص

ممنون میشم اینجا بنویسه

تشکر
توسط (505 امتیاز)
+1
سلام دوباره

من این تاپیک را امروز بعد از چند ماه دوباره پیدا کردم و دیدم جواب دیگه ای نگرفته ، گفتم تجربه خودم رو از مصاحبه به اشتراک بذارم 

دو تا مصاحبه داره که یکیش سیاسی عقیدتیه کاری بهش نداریم ، اما اون یکی مصاحبه که تخصصیه ترکیبی از سوال های روانشناسی و زبان رو میپرسه و بیشتر هم سوالات روانشناسی میپرسه . در بخش زبان به دانش قابل توجهی نیاز نداره تسلط روی کتابای دبیرستان کافیه ، یک مبحث گرامری به شما میگه تدریس کنین در حد گرامر عمومی دبیرستان و چیز های ساده مثل معرفی و شرح مختصر از زندگی خودتون . اینو توی پرانتز بگم یک مبحث یا چند لغت سنگین و خیلی سخت ممکنه ازتون بپرسه اما اونجا اصلا نمیخواد ببینه شما اینارو بلدین یا نه بلکه اونجا هدفش اینه شما بلد نباشین و  واکنش شمارو از نظر روانشناسی و مدیریت کلاس و دانش اموز بررسی کنه . مثلا از خود من یک مبحث مربوط به ترجمه پرسید و من تعجب کردم با خودم گفتم اخه این چه ربطی به کار من داره ، بعد یک کم گفت و گو پیش رفت متوجه شدم که اصلا دنبال بحث فنی زبان نیست داره واکنش رو بررسی میکنه . به نظرم بیشتر روی بخش روانشناسی و سوالات عقیدتی وقت بذارین مفید تره و بیشتر کمکتون میکنه برای بخش زبانش یک دانش نسبی کافیه و واقعا چیز چندان خاصی نداره . البته این تجربه شخصی من بود ممکنه مصاحبه کننده های مختلف سوالات متفاوت و در سطح های مختلف بپرسند .

ایشالا که موفق باشید

لطفا جهت درج پاسخ ، وارد شوید ویا ثبت نام نمایید.

پرسشهای مرتبط

+1 رای
1 پاسخ 639 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 243 بازدید
سپتامبر 28, 2016 در فارسی به انگلیسی توسط یاشیل شمس (7.4k امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ 1.2k بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.3k بازدید
مارس 8, 2017 در پیشنهاد و همفکری توسط majidzf (1.2k امتیاز)
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...