پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
3.0k بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (1.1k امتیاز)
بازنگری شد توسط
 سلام به همه من دانشجوی ترم یک اموزش زبان  هستم می خوام انگلیسی رو تو 3 ماه یاد بگیرم البته اینو بگم سی دیه مغزم خام نیست یه سری اطلاعات پایه به صورت قوی توش هست فقط می خوام مکالمم خوب شه اگه می تونییییییییییییید به من کمک کنید قربونه همتون
توسط (9.2k امتیاز)

You can do whatever you want, it all depends on you

If you really wanna learn something in 3 months, just go a ahead and do it

توسط (2.4k امتیاز)

سلام. رشته ات آموزش زبان انگلیسیه؟ دلیل این انتخابت چی بوده؟ آیا قبل از انتخاب رشته با هم رشته ای های خودت مشورت کردی؟ آینده رو چطور می بینی؟ آیا فکر میکنی در چند سال دانشگاه به هدفت می رسی و قدرت بالایی کسب میکنی؟ آیا فارغ التحصیلای این رشته از اوضاع راضیین؟ اونایی که به قدرت بالا دست یافتن چقدر از عمرشون رو زبان خوندن و از کی شروع کردن؟ آیا دانشگاه محل یادگیری زبانه یا محل گرفتن مدرک؟ قبل از اینکه وارد دانشگاه بشی باید چقدر به زبان تسلط داشته باشی؟ چقد به زبان علاقه داری و چقدر استعداد و حافظت خوبه؟ چقدر به زبان فارسی تسلط داری؟ آیا علاقه به زبان انگلیسی تنها فاکتوریه که باید در هنگام انتخاب رشته مد نظر قرارش داد؟ اینها سؤالاتی بودن که متاسفانه بهشون فکر نکردم.

توسط (1.1k امتیاز)

Thank you karbarghadimi for your guides

I think i can do it but i need more time 

 

 

توسط (10.3k امتیاز)
سلام. مرسی از تذکرتون. من درستش کردم.
توسط (1.1k امتیاز)
 دستتون درد نکنه!!خوب تو قوانین سایت می نوشتین که از این عبارات استفاده نکنیم!!حالا عدز می خوام!!همه جا اینجوری می نویسم البته تو اینترنت!
توسط
نه نمی تونید. یادگرفتن زبانی خارجی بین 5 تا هشت سال طول می کشه برای این که بتونید به خوبی بخونید و بنویسید. هر کس غیر از این بگه داره دروغ می گه. 
توسط (36.7k امتیاز)
در جواب "ناشناس": دو تا نکته‌ی کلی ولی اساسی به نظر آدمیزاد می‌رسه که بگه. 

یکی اینه که زبان زنده، حتا زبان مادری، بی‌‌انتهاست و درحال گسترش. به ته زبان نمی‌شه رسید و بنابراین ۵ یا ۸ سال یا ۳ ماه همه کم‌وبیش یکی‌ به شمار می‌آن. دو، 

نمی‌شه پیش‌بینی کرد آدما کی "به‌خوبی" زبان یاد می‌گیرن، چون ما هیچ‌کدوم به‌اصطلاح "صفر کیلومتر" نیستیم. زبان از هر جا اومده باشه زبانه و در همه‌ی ما هست. با اعتماد به همگانی بودن زبان‌ها و دوست‌بودن با زبان خیلی خیلی زودتر از اون‌چه تصورش نزد عموم می‌ره ممکنه به یک زبان تازه‌ اندیشید و نوشت و حرف زد و ... همه‌ی کارها که در زبان و با زبان می‌کنیم. 

امید واقعیت داره. گاهی تنها چیز واقعی همینه.

 

1 پاسخ

+3 امتیاز
توسط (10.3k امتیاز)

سلام

یادگیری مکالمه در 3 ماه اگه محال هم نباشه کار راحتی هم نیست. شما در عرض سه ماه میتونید یه سری جملات پایه ای رو یاد بگیرید یا اونایی رو که بلدین تقویت کنین. کافیه به یه کتابفروش خوب مراجعه کنین میبینین که چقدر برنامه های صوتی و تصویری تو بازار هست که هر کدوم یه چیزی به آدم یاد میده. از اینترنت هم غفلت نکنین. سرچ کنین و سایتهایی مثل (http://www.real-english.com/) رو پیدا کنین و ببینین چی دارن که به دردتون میخوره. توی (youtube.com) هم به نظر میرسه بشه مکالماتی رو پیدا کرد. مضافا اینکه از خوندن غفلت نکنین. تا میتونین به لغتهاتون اضافه کنین. موفق باشید (:

کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...