پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+3 امتیاز
21.0k بازدید
در معرفی کتاب, سایت توسط (677 امتیاز)
بسته توسط

گاهی مطلبی به زبان انگلیسی می‌نویسید و نمی‌دونید تا چه حد با استانداردهای زبان انگلیسی و قواعد اون تناسب داره. مثلا نامه‌ای که می‌خواید بفرستید یا چکیده پایان‌نامه یا ترجمه متنی از فارسی به انگلیسی. سایت گرامرلی  می‌تونه بنابر اعلام خودش، تا ده برابر دقیق‌تر از نرم‌افزارهای واژه‌پرداز، غلط‌های گرامری رو تشخیص بده. متن خودتون رو وارد می‌کنید و نمره‌ای به اون می‌ده، و اعلام می‌کنه که در چه موردی اشتباه داشته. 

http://www.grammarly.com

به این علت بسته شد: سوال کننده قصد اطلاع رسانی دارد و انتظار پاسخ ندارد
توسط (1.6k امتیاز)
چرا باز نمیشه، از دوستان کسی هست که از این سایت استفاده کرده باشه، میشه بگید روشش چه جوریه؟
توسط (4.7k امتیاز)
سلام، من به اين سايت رفتم، حتي ثبتنامم كردم، اما پولي بود :(
توسط
مرسی عالی بود سایتش
توسط (304k امتیاز)
سلام - با توجه به اینکه یکی از دوستان نوشتند که اون سایت پولی است ، لطفا بفرمایید اگر از آن سایت استفاده کرده اید ، پول را چطور به آنها پرداخت کردید؟
توسط (6.2k امتیاز)
به صورت رایگان از این سایت می تونید استفاده کنید و البته به صورت آنلاین. مثلا اگر این نرم افزار رو نصب کرده باشید، هنگام تایپ در چت روم ها، یا باکس نظرات سایت ها و ... این نرم افزار به صورت اتومات خطاهای املایی و گاهی دستوری شما رو مشخص می کنه.

بدیهیه که قسمت پولی نرم افزار امکانات بیشتری داره (البته من نه بهش برخوردم و نه استفاده کردم)

من ماه ها پیش ازین نرم افزار استفاده کردم ولی شخصا جز برای موارد املایی خیلی قابل اتکا ندیدمش. باز هم منتظر بمونیم ببینیم نظر دوستان چی هست.
توسط (304k امتیاز)
ممنون از شما.
توسط
با سلام grammerly تصحیح پایه ش عالیه ولی تصحیح دقیقش پولیه که با کارتهای ایرانی امکان پرداخت نیست.لطفا برای استفاده از تصحیح دقیق این سایت راهنماییمون کنین.
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...