پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+2 امتیاز
699 بازدید
در معرفی کتاب, سایت توسط (12 امتیاز)

در این قسمت قصد داریم مجموعه ی کامل New Total English را به شما عزیزان عرضه کنیم. سری New Total English را می توان یکی از برترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی در سطح بین المللی توصیف کرد. این مجموعه در برخی از آموزشگاههای بزرگ داخل کشور نیز به عنوان مواد درسی تدریس می گردد. در این سری به تمامی زوایای پیدا و پنهان آموزش زبان انگلیسی از پایه تا سطوح عالی به دقت پرداخته شده است. علاقمندان به کتب زبان حتما مستحضرند که انتشارات لانگمن در این زمینه یکی از بی نظیر ترین انتشاراتی ها در سراسر جهان بوده و کتب بسیار مفید و موثری را منتشر نموده است. این مجموعه نیز از این قاعده مستثنا نیست. در این پست تمام فایلهای آموزشی این سری را برای اعضای سایت بزرگ کاردوآنلاین قرار داده ایم. مجموعه شامل 12 بخش 260 مگابایتی حاوی فایلهای پی دی اف، فایلهای صوتی و تمامی محتویات مجموعه به صورت کامل می باشد.

New Total English

توسط (68.6k امتیاز)
با سلام

عنایت بفرمایید در مطلب بالا، از پستی صحبت شده است که دربرگیرنده سری آموزشی    new total English است. بهتر است لینک مطلب مورد اشاره را هم بگذارید.

 

تارنمای kardoonline در زمینه ارائه محصولات آموزشی زبان، یکی از بهترین‌های ایران است. در این فرصت از زحمات دست‌اندرکاران این تارنما تشکر می‌کنم.
توسط (903 امتیاز)

کدوم پست ؟

توسط (68.6k امتیاز)
منظور این بود که لینک دانلود هم گذاشته شود.
توسط (903 امتیاز)
بله ...منم  Kardoonline بود که لینکی نذاشتن ....و اشاره به هیچ لینکی نکردند فقط توضیح دادن در موردش.

 

لطفا جهت درج پاسخ ، وارد شوید ویا ثبت نام نمایید.

کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...