پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+3 امتیاز
2.4k بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (304k امتیاز)

سلام - متن زیر از رویترز است که در آن از واژه یِ OUTLETS به معنی بازارهایِ / محل هایِ فروش استفاده شده و بد ندیدم آنرا در این قسمت به اشتراک بگذارم : (ضمناً CONDENSATE یکی از میعانات نفتی است که کشورهای تولید کننده ی نفت صادر می کنند.)

·         They have, however, said that Iranian condensate has limited outlets in Asia due to its high sulfur content.     

 

1 پاسخ

+2 امتیاز
توسط (28.8k امتیاز)
یه کلمه ای که من خیلی خوشم میاد ازش با معانی متنوعی از پریز برق گرفته تا حراج ( مورد آخر رو از خانوم که همیشه دنبال تخفیفه به خوبی یاد گرفتم )  . البته لوله ای که مایعات ازش خارج میشند در تضاد با Inlet هم معنی مهمیه و از شر چیزی یا احساسی راحت شدن هم معنی میده  . با تشکر از شما .
توسط (304k امتیاز)
+1
خواهش می کنم و خوشحالم که برایتان جالب بوده است.
توسط (8.2k امتیاز)
+1

با سلام

جالب بود . در آمریکای شمالی outlet mall به معنی فروشگاههایی هست که جنس هایی که فروش نرفته و از مد افتاده رو میفروشن که معمولا هم ارزونتر هست. مثلا شرکت آدیداس یک  فروشگاه هم تو outlet mall  داره که مثلا الان که سال ۲۰۱۶ هست اجناس از قبل مونده از سال ۲۰۱۵  که تو انبار موندن رو میاره اونجا با قیمت کمتر میفروشه 

توسط (304k امتیاز)
سلام و ممنون از اطلاعاتی که دادید.+1 
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...