پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
522 بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (10 امتیاز)
در امتحان به جای 300 کلمه 500 کلمه نوشتم و برای اکثر جملاتم گرامر متنوع و درست و حساب شده ای به کار بردم.اما دلیل نگرفتن نمره بالای 25 را نمی دانم.نمره ام 19 از 30 شد.اشتباهم را نمیدانم.برای بالا بردن نمره چه کنم?

1 پاسخ

+3 امتیاز
توسط (12.2k امتیاز)
انتخاب شد توسط
 
بهترین پاسخ
نوشتن رابطه ی مستقیمی با خواندن دارد، برای آنکه مهارت نوشتنتان بالا برود باید متون انگلیسی زیادی بخونید اعم از روزنامه،مجله،رمان،داستان کوتاه،... تا با ساختار های مختلف گرامری در نوشتن و جایگذاری لغات مناسب در کنار هم آشنا بشید. نکته بعد اینکه می تونید کتاب هایی تهیه کنید که نمونه رایتینگ های برتر با موضوعات مختلف رو دارند. اینطوری می تونید بهتر متوجه بشید که چگونه بنویسید تا نمره ی مطلوب تری کسب کنید. و مهم ترین رکن کار، خواندن جزوه ی نگارش پیشرفته هستش، کتاب های زیادی هم در این زمینه هست، اما اگه بتونید کتاب Great writing, رو تهیه کنید ، بهتر است چون ساده تر و راحت تر مطالب مهم در نوشتن یک متن خوب اموزش می دهد. یک پاراگراف خوب، باید عنوانی تا حد اکثر هشت لغت داشته باشد، عنوان نه، باید زیادی کلی باشد و نه زیادی جزیی، اگر کلی باشه خواننده رو ترغیب به خوندن نمیکنه چون خواننده از عنوان خوب جذب متن میشه اگه زیاد کلی باشه سردرگم میشه قرار است چی در ادامه بخواند. زیاد هم جزیی باشد یک جذابیت کار کم میشه چون اتفاقات اصلی متن سریع لو میره، دوم اینکه زیادی جزیی بودن دیگه جا برای توضیحی توی متن نمیزاره. بعد اینکه کل متن شما باید از سه قسمت تشکیل باشه، متن اغازی، تنه، نتیجه گیری، متن شما باید Topic sentence, داشته باشد که معمولا در اوایل پاراگراف میاد، پر پایان باید متن خود را با یک پیشنهاد، توصیه، نظر، ... تمام کنید که این بخش در قسمت concluding sentence, باید بیاید. کل متن شما باید واحدیت خود را از اول تا پایان متن حفظ کند، از توصیحات اضافه که زیاد با موضوع اصلی متن مرتبط نیستند خود داری کنید.

 
توسط (10 امتیاز)
 خیلی ممنونم جناب nightwalker

از توضیحات جامعتون.

درست اوردن phrase

و همون طور که فرمودید گرامر تو جملات  کار کردم.به توصیه شما great writinمیخونم
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...