پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+1 رای
214 بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (28.8k امتیاز)

امیدوارم سوالم زیاد عجیب نباشه اما در حال بررسی زیرنویس فیلم کونگ فو پاندا بودم که به کلمات زیر برخورد کردم :

Slayer, realm

جالبه من تازه دیروز با فعل Slay آشنا شدم ( به شکل Slain girl برای ماجرای قتل نماینده مجلس انگلیس ) و کلمه ای مثل Realm رو از کتاب 1100 یاد گرفتم ( همون کتابی که خیلی ها میگند برای تافل لازم نیس بخونیمش )

 

حالا توی ذهنم این پازل شکل گرفته که بچه نیتیوی که این انیمیشن ها رو میبینه به چه ترتیبی با این کلمات ارتباط برقرار میکنه ( تصور قبلی من این بود که دارم یه سری کلمه خفن یاد میگیرم که خیلی خاصه اما میبینید خیلی هم خاص و فضایی نیس و در یه انیمیشن ساده بارها و بارها کلمات سخت تری استفاده شده که از ذکر اونا گذشتم) .

توسط (304k امتیاز)
ممنون و +1 برای این پست. اینکه فرمودید این لغات در انیمیشن داره استفاده می شه واقعاً خوشحالم کرد. این نشان دهنده یِ اینه که اونا می دانند که اگر فقط بخواهند کودکانشان را غرق در اسلنگ ها و لغات نازل نمایند ممکنه توجه به به اصل زبان انگلیسی (در سطح رسمی یا کتابیِ آن) دچارِ لطمه بشه. لذا سیاستشون اینه که ضمن اینکه بچه ها باید با اسلنگ ها و اصطلاحاتِ کوچه و خیابونی که بهرحال یه واقعیت در زندگی روزمره شونه آشنا باشند , باید با لغات و یا ساختار استانداردِ زبان انگلیسی نیز از همین الآن و در این سنین پایین بیگانه نباشند. ضمناً تا اونجا که من دیده ام لغاتی مثل slain یا slaughter بیشتر در مواریکه پای چاقو یا ساطور و ذبح کردن انسانها و از این قبیل آلات قتاله در میان باشه بکار می روند. بخصوص slain که کاربرد مظبوعاتی هم داره ; مثل همین قتل نماینده یِ مجلس که با ضرباتِ چاقو کشته شد.
توسط (28.8k امتیاز)

موافقم، به نظرم یه نسل هوشیار در همه سطوح دارند پرورش میدند

نمونه کلمات دیگه :

-Franchise expansion awaits us.

 

لطفا جهت درج پاسخ ، وارد شوید ویا ثبت نام نمایید.

کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...