پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+2 امتیاز
17.7k بازدید
در فارسی به انگلیسی توسط (366 امتیاز)

1 پاسخ

+5 امتیاز
توسط (59.4k امتیاز)
انتخاب شد توسط
 
بهترین پاسخ
جزوۀ نوشته‌شده توسط دانشجوها: notes
برگه یا برگه‌هایی که استاد سر کلاس به دانشجوها می‌ده: (handout(s (البته لزوماً سر کلاس درس و توسط استاد نیست. می‌تونه تو جلسه یا چیزای دیگه هم باشه)
اگر یه مجموعه برگه باشه که راجع به یک موضوع خاصه: pamphlet
توسط (366 امتیاز)
Thank you very much 
توسط (59.4k امتیاز)

You're welcome.

توسط (304k امتیاز)
+1
کاربر محترم Fh - با سلام و خوش آمد گویی خدمت شما ، به اطلاع تان می رسانم که اگرچه هدف اصلی دوستان پاسخ دهنده در اینجا کمک به هموطنان جهت رسیدن به پاسخ سوالات شان می باشد ولی جهت قدردانی بیشتر ، روال معمول در این سایت اینگونه است که در صورتی که پاسخ یا پاسخ های داده شده به سوال توسط سوال کننده مفید تشخیص داده شود / شوند شخص سوال کننده به پاسخ یا پاسخ های درست امتیاز می دهد و با زدن تیک سبز یک پاسخ را بعنوان بهترین پاسخ انتخاب می کند. مگر آنکه چند پاسخ که همگی در نوع خود درست هستند داده شده باشند و سوال کننده ترجیح دهد بجای انتخاب بهترین پاسخ فقط به آنها امتیاز دهد. ضمنا غیر از سوال کننده ، دوستان دیگر هم می توانند به پاسخ ها امتیاز بدهند که بعنوان مثال بنده 1 امتیاز به پاسخ دوستمان آقا یا خانم smsaleh   و 1 امتیاز هم به سوال شما داده ام.

پرسشهای مرتبط

+6 امتیاز
0 پاسخ 1.1k بازدید
دسامبر 25, 2015 در معرفی کتاب, سایت توسط persianboy.233 (2.7k امتیاز)
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...