پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
201 بازدید
در فارسی به انگلیسی توسط (6 امتیاز)

 تحقیق حاضر از لحاظ هدف، کاربردی بوده­است. روش نمونه­گیری تصادفی سیستماتیک بوده­است و تعداد نمونه کارکنان بالفعل، 239 کارمند و با توجه به نامحدود بودن جامعه کارکنان بالقوه تعداد نمونه آن­ها 385 دانشجو درنظرگرفته شده­بود. روش جمع­آوری داده­ها در این پژوهش مطالعه کتابخانه­ای و توزیع پرسشنامه در بین کارکنان بانک ایران­زمین و دانشجویان مدیریت بوده­است. تعداد سوالات پرسشنامه مخصوص کارکنان بالفعل 48 سوال و تعداد سوالات پرسشنامه کارکنان بالقوه 26 سوال بوده­است. هم­چنین از روش خبرگان و آلفاي­كرونباخ برای تاييد پايايي و روايي این پژوهش استفاده شده­است. پژوهش­گر از روش آمار توصیفی، تجزيه­و­تحليل عاملي تاييدي و مدل معادلات ساختاري برای تحليل داده‌ها استفاده کرده­است. سطح تحلیل توصیفی شامل تجزیه­و­تحلیل توصیفی داده­های جمعیت­شناختی (سن، جنسیت، تحصیلات، سابقه­کار و وضعیت تاهل ) می‌باشد. در سطح تجزیه­و­تحلیل استنباطی از آزمون فرض آماری، فرضیات تحقیق مورد بررسی قرارگرفت. از جمله نتایج پژوهش، می­توان تاثیر برندکارفرما بر هر دومتغیر رضایت و هویت شغلی در کارکنان بالفعل و تاثیر آن بر هویت شغلی در کارکنان بالقوه به مراتب از ابعاد تشکیل­دهنده آن بیشتر است.

توسط (1.8k امتیاز)
+1
کاربر گرامی، خوش آمدید

توجه داشته باشید این سایت برای کمک به شما در ترجمه ساخته شده نه انجام کارهای ترجمه شما . اگر در قسمتی از ترجمه مشکل دارید میتوانید اینجا بپرسید و نه قراردادن تمام متن طولانی . این از بزرگواری اساتید اینجا هست اگر متن طولانی شما را ترجمه کنند وگرنه میتوانید به صورت خصوصی برایشان‌پیام‌لگزارید تا با دریافت مبلغی که خود صلاح میدانند کار شما را انجام دهند.

با سپاس 

لطفا جهت درج پاسخ ، وارد شوید ویا ثبت نام نمایید.

پرسشهای مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ 287 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 237 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 332 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 319 بازدید

پر امتیاز ترین های هفته قبل

نام امتیاز هفته امتیاز کل
Son-Rez 35
10.5k
Hrhp 16
16.9k
Shrsahar 5
5

نفرات اول تا سوم امتیاز کل

Behrouz Bozorgmehr

304.1k
BK

101.8k
Tabrizi

74.1k
کلیک برای دیدن رتبه های کل
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...