پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
229 بازدید
در English to Persian توسط (246 امتیاز)

In this example from a smart phone project, “I want to know what fish is the freshest available” had a high priority of 0,519. The current service and the competitive service can display this information after 24 h of arrival at port. The hoped-for level of service is planned at 4 h after arrival at port. This would give acompetitive improvement of ++ or much better than the current alternatives. The sales and marketing members of the QFD team believe this could be a major selling point for the upgraded service.

در مثال پروژه ي تلفن هوشمند، " مي خواهم بدانم كه كدام ماهي تازه ترین موجود ی است"  اولويت بالايی برابر با 519/0 داشت. خدمات موجود و خدمات رقابتی مي توانند اطلاعات را بعد از 24 ساعت رسيدن به بندرنشان دهند. سطح مورد انتظار از خدمات براي " 4 ساعت بعد از رسيدن به بندر " برنامه ريزي شده است كه بهبود رقابتی ++ یا بسیار بهتر از جایگزین های فعلی را ارائه می دهد.تیم QFD باور دارد كه اين زمان مي­تواند نقطه فروشی عمده برای این سرویس به روز رسانی باشد.

3 پاسخ

0 امتیاز
توسط (304k امتیاز)
انتخاب شد توسط
 
بهترین پاسخ
در این نمونه یِ برگرفته شده از یک پروژه یِ تلفن هوشمند , تقاضایِ "می خواهم بدانم که تازه ترین ماهیِ موجود کدام است." دارای اولویتی بالا برابر با 519/0 داشت. خدمات (مورد ارائه یِ) کنونی و (همچنین) سایر خدماتِ رقابتی ,  / سایر سرویسهای خدماتی رقیب , می توانند این اطلاعات را بیست و چهار ساعت پس از ورود / رسیدن (کشتی ها) به بندر به نمایش بگذارند ; حال آنکه سطح مطلوبِ برنامه ریزی شده برای این سرویس , در 4 ساعت پس از رسیدن (هر کشتی) به بندر است که این امر یک بهبود رقابتی (در ارائه یِ سرویس) در حد ++ یا (در حدی) بسیار بهتر از گزینه هایِ (خدماتیِ) کنونی را در بر خواهد داشت. / (به متقاضیان) ارزانی خواهد داشت. به باورِ / به اعتقادِ اعضایِ تیمِ فروش و بازاریابیِ QFD , این امر می تواند نقطه / مرحله یِ مهمی / عمده ای برای فروش این سرویسِ بهبود یافته / ارتقا یافته باشد.
0 امتیاز
توسط (6.2k امتیاز)
در این مثال که از پروژه ی تلفن هوشمندی بدست آمده است، عبارت «می خواهم بدانم تازه ترین ماهی موجود کدام است»،  اولویتی بالا برابر با 0,519 داشت. سرویس کنونی و سرویس رقابتی میتوانند این اطلاعات را بیست و چهار ساعت بعد از رسیدن به بندر نشان دهند. سطح مورد انتظار از این سرویس، بیست و چهار ساعت بعد از رسیدن به بندر برنامه ریزی شده است. این امر می تواند باعث بهبود دو برابری و یا بسیار بیش تر سرویس رقابتی نسبت به  دیگر سرویس های کنونی باشد. عوامل فروش و بازاریابی تیم  QFD بر این عقیده اند که این امر می تواند برای سرویس ارتقا یافته نقطه ی فروش مهمی باشد.
0 امتیاز
توسط (26.8k امتیاز)
بازنگری شد توسط
مثال زیر مربوط به یک پروژه تلفن همراه هوشمند با نام «تازه ترین ماهی را پیدا کنم» می باشد که اولویت بالایی به میزان۰/۵۱۹ داشت. سرویس فعلی و سرویس رقابتی قادرند اطلاعات را تا ۲۴ ساعت بعد از ورود کشتی به بندر نمایش دهند. سطح کیفی مورد انتظار برای سرویس در حد ۴ ساعت بعد از ورود به بندر در نظر گرفته شده است. این امر می تواند باعث ارتقای رقابتی بودن آن به میزان ++ و حتی بیشتر از جایگزین های فعلی آن گردد. کادر فروش و بازاریابی گروه QFD معتقدند این امر می تواند به رمز مهمی در فروش این سرویس ارتقایافته در آینده بدل شود.

پرسشهای مرتبط

0 امتیاز
2 پاسخ 184 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 173 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 174 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 174 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 206 بازدید
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...