پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
223 بازدید
در English to Persian توسط (246 امتیاز)

This table indicates which methods and tools have been used in QFD applications and research. Related books and documents with detailed explanations are cited in the Bibliography at the end. This table can be used to look up methods and tools which are arranged in alphabetical order in the rows to see if there is a relationship (as indicated by O) with the QFD steps and section numbers in this part of source. The table can also be used to look up each QFD step and clause number and determine which

methods and tools can help in that activity.

این جدول نشان می دهد که چه روش­ها و ابزاری در کاربردها و مطالعه QFD استفاده شده است. کتابها و مستندات مرتبط با توضیحات کامل در فهرست کتب (در انتها) ذکر شده اند. این جدول می تواند به منظور جستجوی ابزارها و روشهایی که برحسب حروف الفبا در ردیف ها مرتب شده اند مورد استفاده واقع شود به منظور مشاهده اینکه آیا ارتباطی (که با O نشان داده شده است) با مراحلQFD و شماره بخشهای این قسمت ازمنبع وجود دارد.این جدول همچنین می تواند به منظور جستجوی شماره هر مرحله و بند qfd و تعیین اینکه کدام ابزار و روشها می تواند در آن فعالیت کمک رسان باشند، بکار رود. 

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (6.2k امتیاز)
از این جدول می توان به منظور جستجوی ابزارها و روش هایی که به ترتیب حروف الفبا، در  ردیف های جدول مرتب شده اند استفاده کرد تا پی برد که آیا بین مراحل QDF و  تعداد بخش های این قسمت از منبع رابطه ای وجود دارد یا نه. از این جدول همچنین میتوان برای جستجوی هر یک از مراحل QDF و شماره ی بندها و نیز تعیین روش و ابزارهایی که می توانند در این فعالیت کمک کنند استفاده کرد. 

پرسشهای مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ 192 بازدید
اکتبر 4, 2016 در English to Persian توسط memarzadehmaryam (246 امتیاز)
+2 امتیاز
3 پاسخ 361 بازدید
+1 رای
1 پاسخ 257 بازدید
+1 رای
1 پاسخ 171 بازدید
اکتبر 4, 2016 در English to Persian توسط memarzadehmaryam (246 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 282 بازدید
آگوست 28, 2016 در English to Persian توسط memarzadehmaryam (246 امتیاز)
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...