پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+1 رای
469 بازدید
در فارسی به انگلیسی توسط (168 امتیاز)
بازنگری شد توسط

لطفا ترجمه انگلیسی را اصلاح کنید لطفا:

consequently, it is necessary to guess up to 50 values for each of the groups.

1 پاسخ

+2 امتیاز
توسط (59.4k امتیاز)

قبل از up to از عبارت زیر استفاده کنید:

at (the) most

بقیه‌اش مشکلی ندارد.

توسط (168 امتیاز)
بسیار ممنونم
توسط (59.4k امتیاز)
خواهش می‌کنم.
توسط (304k امتیاز)
سلام آقای صالح - چون حدس می زنم کاربر سئوال کننده یِ محترم هنوز با روال کار در این سایت ; یعنی اینکه در صورت رضایت از پاسخ می توان علاوه بر تشکر از پاسخ دهنده به پاسخ مربوطه امتیاز هم داد , آشنا نیستند و علی رغم اینکه می دانم هدف اصلی شما هم در اصل کمک به هموطنان سئوال کننده است , با اجازه یِ سئوال کننده یِ محترم بنده از طرف ایشان و خودم 1 امتیاز به پاسخ شما تقدیم می کنم.
توسط (168 امتیاز)
+2
بله من خواستم امتیاز بدم و اینکار را کردم منتهی پیغام داد که باید ۲۰ امتیاز داشته باشم تا بتونم رای بدم و فقط تونستم بابت لطف شون تشکر کنم.
توسط (304k امتیاز)
ممنون از توضیح متین شما. ان شاا... که با فعالیتهای آتی در این سایت بزودی خیلی بیشتر از ۲۰ امتیاز کسب خواهید کزد و واجد شرایط برای امتیاز دادن به سوالات / پاسخها و نظرات نیز خواهید شد.
توسط (59.4k امتیاز)
به نظر من بهتر است سیاست ناتوانی در دادن رأی مثبت برای کاربرانی که دارای امتیازی کم‌تر از امتیازی خاص (که در اینجا 20 است) هستند، در مورد پاسخ‌های داده‌شده به سؤال‌های خودشان، برقرار نباشد. 
توسط (59.4k امتیاز)
سلام و عرض ادب خدمت جناب بهروز عزیز. از توجه شما کمال سپاس‌گزاری را دارم، ولی همان‌طور که خودتان نیز ذکر کردید، من هدفم در درجۀ اول، یادگیری و در درجۀ دوم، یاد دادن است و اهمیت چندانی به امتیازها نمی‌دهم.
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...