پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+1 رای
183 بازدید
در English to Persian توسط (22.4k امتیاز)

The problem, studied seriously by moderns, has often been negatively solved by great historians of Greek philosophy: but it seems, nevertheless, repeatedly to rise anew like the phoenix from its ashes, as though the temptation to compare the two traditions and discover a bond of interdependence between them periodically became irresistible.

2 پاسخ

+1 رای
توسط (12.2k امتیاز)
این مشکل که به طور جدی توسط اهالی مدرنتیه مورد مطالعه قرار گرفت، بزرگترین مورخان فلسفه یونان آن را منفی وار( به صورت منفی) حل کردند، اما به نظر می رسد که هر بار مجددا مانند ققنوس از نو از خاکسترش بر می خیزد. گوییکه وسوسه ی مقایسه ی این دو سنت و کشف نوعی وابستگی میان آن ها در هر دوره سخت تر/ وسوسه انگیز تر/ مقاومت ناپذیر تر می گردد.
0 امتیاز
توسط (11.2k امتیاز)
مورخان بزرگ فلسفه یونان به این پرسش که موضوع مطالعه جدی انسان های امروزی قرار گرفته، پاسخ منفی داده اند اما با این همه  به نظر می رسد این پرسش هر بار همانند ققنوس از خاکستر خود سر بر می آورد، گویی هر از چند گاه در برابر وسوسه مقایسه این دو سنت و کشف وابستگی متقابل آنها نمی توان مقاومت کرد.

پرسشهای مرتبط

+1 رای
1 پاسخ 364 بازدید
دسامبر 6, 2017 در پیشنهاد و همفکری توسط mohsen akbari (1.1k امتیاز)
+1 رای
1 پاسخ 206 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 467 بازدید
دسامبر 22, 2018 در English to Persian توسط mohsen akbari (1.1k امتیاز)
+1 رای
1 پاسخ 270 بازدید
آگوست 16, 2017 در English to Persian توسط mike (1.5k امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 429 بازدید
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...